Probudila jsem se na zvuk, který oznamoval, že do pokoje přišel člověk. Otevřela jsem oči a koukla ke dveřím. Stál tam Justin a držel si dlaň v druhé a přitom nadával. Hned jsem si sedla.
,,Stalo se ti něco?" zeptala jsem se ho hned. Hlavu hned otočil ke mně.
,,Ne, nestalo se mi nic," řekl a šel ke skříni. Vytáhla si obvaz a náplast.
,,A proto si teď jdeš ošetřovat ruku?" zeptala jsem se a vstala. Došla jsem k němu a vzala mu obvaz i náplast z ruky.
,,Co děláš?" zasyčel a já protočila očima.
,,To co jsi šel dělat ty, ne? Ošetřit tě," řekla jsem a vzala ho za paži do koupelny. Rovnou jsem vzala ručník na namočila ho. Vzala jsem jeho dlaň na které byla řezná rána ručníkem to utřela. Pak sem vzala náplast a zalepila mu to. A nakonec obvázala.
"Hotovo," řekla jsem a usmála se. Vydala jsem se zase do pokoje a lehla si do postele. Po chvíli jsem ucítila jak si ke mě lehá i Justin. Děla jsem, že spím. Objal mě kolem pasu a hlavu si dal na moje rameno. Pousmála sem se a šla spát.
,,Vstávat," zakřičel někdo. Trhla jsem sebou a posadila se. Uviděla jsem vysmátého Lila.
,,Vypadni," zavrčela sem a zpátky si lehla.
,,Ne. Musíš nám udělat snídani," řekl a já se uchechtla.
,,Já nemusím nic," mrkla sem na něj a on protočil očima .Ukázal na mě prostředníček a odešel. Zavrčela jsem a padal zpátky do postele.
,, Pojď ještě ke mně," ozval se Justinův chrapťák. Otočila jsem se na něj. Koukal na mě karamelovýma očima, který nemá jen tak někdo.
,,Proč bych to dělala?" zeptala sem se a on se zasmál. Vzal mě za pas a přitáhl si mě k sobě. Zadkem jsem narazila do jeho penisu a já zalapala po dechu. Uslyšela jsem Justinovo zakňučení a jeho ruka víc stiskl můj bok.
,,Justine," zašeptala jsem.
,,To je dobrý," řekl a dal mi pusu do vlasů. Vážně mi dal pusu do vlasů?
,,Kolikátého je?" zeptala jsem se ho.
,,22.12." odpověděl mi a já si povzdechla. Za dva dny jsou vánoce. To je fajn až na to, že jsem tady.
,,Aha," odpověděla jsem.
,,Těšíš se na vánoce?" zeptal se a já se uchechtla.
,,Měla bych?" zeptala sem se. Ruce z mého pasu jsme dala dolů a sedla si. Taky si sedl a já si hned začala prohlížet jeho nahou hruď. Olízla jsme si rty a odvrátila pohled.
,,No já nevím," zasmál se a odpověděl.
,,Ne netěším se a jdu se vykoupat. Kam si dal oblečení?" zeptala sem se ho a nadzvedla obočí.
,,Spodní prádlo máš támhle a oblečení támhle," ukázal. Přikývla jsem a vstala. Došla jsem ke skříni a vyndala si šedé tepláky a bílé tričko s nápisem Meow. Pak jsem si vzala červenou podprsenku a červený kalhotky. Poté jsem se odebrala do koupelny.
Justin:
Došel jsem dolů a sedl si za stůl.
,,Ty vaříš?" zeptal jsem se šokovaně když sem uviděl Cailin jak něco dělá.
,,Ne, ale dělám cukroví," řekla a já protočil oči. Neslavím vánoce .Ptal sem se jí jen tak.
,,K čemu?" i když mě neviděla nadzvedl jsem obočí.
,,K jídlu? A Bella bude ráda. Určitě slaví vánoce," řekla a já se uchechtl. Jo to slaví, ale se svojí rodinou. Dál jsem na to neodpovídal.
,,Nazdar kámo," sedl si vedle mě Twist. Kývl jsem.
,,Volala tvoje mamka," řekla já se na něj otočil.
,,Co chtěla?"
,,Ptala se na tebe. Zjistila, že si utekl logicky a chce tě vidět a to samí i Jazzy a Jaxon,"
,,A co si na to řekl?"
,,Že se mají dneska stavit," hned jak to dořekl sem zakroutil hlavou. To je debil.
,,Ty jsi debil. Víš jak dostanu vynadáno? Jakou facku schytám? Od mámi i táty?" zasyčel jsem na něj hnusně. Jen mykl rameny.
,,To přežiješ. Alespoň doveze jídlo," mrkl na mě a já jsem stiskl ruce v pěst.
,,Ahojte," došla do kuchyně Bella.
,,Cailin, nemáš žehličku?" zeptala jsem se jí a stoupla si k lince. Hned jsem pohled sesunul na její zadeček.
,,Žehličku nemám, promiň," odpověděla jí.
,,Ale mohla by si mi pomoct s tím cukrovím," řekla a Bella se zasmála. Vzala si cukroví a dala si ho do pusy.
,,Ještě potřebuješ pomoct?" nadzvedla obočí.
,,Sračko," zasmála se Cailin a bouchla jí po hlavě utěrkou. Bella se zasmála a sedla si na židli.
,,Co budeme dneska dělat?" nadzvedla obočí Bella.
BELLA:
Dneska se mám dobře. Mám dobrou náladu, dobrý pocit. Jako by žádné trable neexistovali. Jako bych v tomhle domě žila od mala. A jakoby mě nikdo nenutil tu žít. Mám se tak nějak fajn.
,,Nevím mohli by jsem se podívat na nějaký pohádky a přitom si dát horkou čokoládu a nebo by nás Justin mohl pustit na chvíli na zahradu. Je tam sníh .Mohly by jsme stavět sněhuláky," řekla natěšeně Cailin.
,,Jo to bys mohl Justine," koukla jsem se na něj a usmála se.
,,Dobře víte, že ven nesmíte," řekl posměšně Twist. Potlačila jsem chuť vstát a napálit mu jí a radši se podívala na Justina, který na mě koukal. Koukla jsem mu přímo do oči jako bych s ním manipulovala. O to jsem se vlastně snažila takže jsem sním manipulovala.
,,Snažíš se mě zmanipulovat? To ne mě neplatí, ale jo na chvíli na zahradu můžeme jít," řekl a já se usmála ještě víc. Sice moje manipulace nevyšla, ale alespoň že půjdeme ven. Pak si uděláme kakao a budeme koukat na televizi.
...
,,Ty jsi vážně..." nedořekla jsem to a oklepala se. Přišli jsme právě z venku. Je tam zima a Justin mě vyválel ve sněhu a pak na mě 'omylem' vylil vodu z ani nevím čeho. Sundala jsem si bundu a tepláky pod kterýma jsme měla ještě legíny, který taky byli mokrý. Hodila jsem to na zem a šla do pokoje.
Justin:
Zasmál sem se a vzal oblečení. Šel jsem do koupelny a dal ho do vany on to někdo uklidí. Pak jsem si sundal svoje věci a dala to tam taky. Vzala jsem si z věšáku tepláky a triko a převlíkl se. Šel jsem do kuchyně.
,,Mám udělat čokoládu?" zeptal jsme se Cailin. Jen přikývla.
,,Bella je fajn, že?" zeptala se mě. A je to tady. Přikývl jsem a začal dělat čokoládu.
,,Má na tebe vliv. Dobrý vliv,"
,,Nemá na mě žádný vliv," řekl jsem a zavrčel když sem nemohl přijít jak se ten pitomej sporák zapíná. "Tady," řekl jsem si pro sebe a zapnul to.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ahojte lidičky.Mohli jste si všimnout,že jsem pozastavila moje příběhy kromě tohodle.Je to protože se chci nylno věnovat tomuhle,protože mám spousta nápadů. :)
Ale jak se vám líbí část? Doufám,že s ní jste spokojený. :)
Votes a Koment potěší.-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...