omlouvám se za chyby
"Proč jsem tu?" čekala sem na odpověď.
,,To ti to Justin neřekl? Myslela jsem, že se sním nebavíš protože ti to řekl," řekla a já se zamračila. Docela se bojím. Proč bych na něj měla být naštvaná, že mě sem vzal? Sakra, nějak si začínám uvědomovat, že jsem šla pryč s Justinem Bieberem. Kdybych nešla, moje máma by byla třeba živá. Ale to už nezměním, že ano?
,,Ne, neřekl mi to," řekla jsem smutně. Chtěla jsem vědět proč jsem vlastně tady. Doufala jsem ,že mi to třeba Caitlin řekne jenže myslet a vědět je dost jiná věc.
,,Tím pádem ti to musí říct Justin," řekla a já se zamračila. Vstala jsem a odešla z pokoje za příčinou dostat to z Justina. Jelikož jsem to tu neznala bloudila jsem tu až jsem se dostala do kuchyně kde seděl Fredo, Ryan, Justin a nějaký muž.
,,Justine," zasyčela jsem. Všichni se na mě otočili a skenovali mě pohledem. Bylo mi to dost nepříjemné.
,,Můžeme si promluvit?" nadzvedla jsem obočí. Napil se ze sklenky a vstal. Chytl mě za ruku a někam jsme šlo .Když jsme byli daleko z dozoru jeho ruku sem z té mé vytáhla a zastavila se.
,,Proč tu jsem?" zeptala jsem se naštvaně. Jeho obličej se zvlnil do nepořádného úsměvu.
,,Měsíc tu budeš pak půjdeš jinam," řekl a já se zamračila. Pochopila jsem to správně, chce mě prodat?
,,Děláš si teď srandu, že? " zeptala jsem se a zkřížila si ruce na prsou. Můžu vám říci jaký strach jsem teď měla. Klepaly sem mi prsty, protože jsem tak nějak věděla, že si tu srandu nedělá.
,,Vypadám na to?" zeptal se pobaveně a opakoval z ruka to samí jako ty .Do očí se mi nahrnuly slzy a já je rychlím mrkáním zahnala.
,,Ty bastarde," zasyčela jsem a vrazila mu facku, pak jsem ho odběhla. Bez přemýšlení jsem vlítla do prvních dveří, které sem hned viděla. Svezla jsem se po dveřích dolů a začala plakat. Vážně mě chce prodat? A komu? Hřbetem ruky jsem si utřela slzy a vzhlídla kde vlastně jsem. Přede mnou bylo domácí fitness. Nástroje a činky. Boxovací pytel. Zvedla jsem se rozhodnutá si vylít zlost. Přišla jsem k pytli a začala do něj bít a přitom sem ječela a křičela nadávky, které byli mířený na Justina.
Vyčerpaná jsem objala pytel a začala ještě víc brečet. Nějak mi to nepomohlo. Akorát mě bolí klouby. Jenže jsem tady abych si vylila zlost a energii která by moje tělo dokázala do provázet jako smrtka. A nechci někoho umlátit. Vůbec nevím kde se to ve mě vzalo. Nevím. Stoupla jsem si na běžící pás, který sem zapla a začala běhat. Každou chvíli sem si to zvětšovala na větší rychlost. Moje energie ustupovala a moje tělo ochabovalo až už jsem se nemohla hejbat. Moje nohy se podlomily a já dopadala na tvrdou zem. Moje oči se pomalu zavírali až jsem uviděla černo.
---------------------------
Dnešní část. Něco málo st€zjistily. Chtějí jí prodat. Určitě mi na tuhle část napiště názor. U téhle story je prostě libová aktivita a já vás za to miluji.
- Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...