,,No, vidím že jsi krásná a zdravá,"

1.9K 91 2
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
28.12.2016

Bella:

Uběhl jeden den od doby co Justin ,,přišel" s nápadem prodat Cailin. Od té doby se spolu nějak nebavíme. Ona za tři dny odjíždí. Odjíždí 31.12. po obědě a já 1.1. večer.  Od té doby co to Justin oznámil je tady divná atmosféra. Nikdo se s nikým se nebaví. Justin to potom řekl i Pattie, Jeremymu, babi a dědovi. Ty  na něj byli naštvaný ještě víc než za tu facku. Říkám si, že mám tři dny na to abych si to tu s Cailin ještě pořádně užila, protože jí už nejspíše nikdy v životě neuvidím. Ale já nevím co mám dělat, když je celé dny zavřená v pokoji. Já jsem u Jazzy, Jaxona a Judith. Nechci s Justinem být v jednom pokoji.

,,Isabell?" zeptala se mě tichounce Jazzy. Otočila jsme se na ní a nadzvedla obočí.

,,Co se děje?" no nějak mě neláká jí to říct, ale kruci co jí mám odpovědět?

,,Víš všichni máme takové divné období a tak jsou všichni zamlklí, víš?" dala jsem jí pusu na čelo.

,,Slyšela jsem, že odsuď odjíždíš. Ty i Cailin je to pravda?" koukla se mi upřímně do očí.

,,Jo, jedu se podívat za svojí rodinou a Cailin beru sebou," vím, že není správné jí lhát.

,,A přijedeš ještě někdy?" nadzvedla obočí.

,,Určitě se za tebou někdy stavím," usmála jsem se na na jí.

,,I s Cailin?" 

,,Když bude chtít tak ano teď se běž na obědvat. Určitě na tebe už čekají," zvedla se a odešla z pokoje. Sáhla jsem po mobilu a najela na hru. Začala jsme hrát, ale nebavilo mě to a tak jsme to zase položila. Vstala jsem a šla jsem k Cailinímu pokoji. Zaklepala jsme a vstoupila do vnitř. Balila si věci. 

,,Ehm," odkašlala jsme si. Podívala se na mě a pak se vrátila zase k balení.

,,Ahoj," řekla jsme tichounce.

,,Ahoj," odpověděla mi a hodila si hřeben do tašky.

,,Víš přemýšlela jsem, že by jsme mohli něco dělat a nebo já nevím...jako kamarádky víš?" nevěděla jsem jak to říct.

,,Co chceš dělat v tomhle domě? Jsme tu zavřený! Nemůžeme dělat nic!" řekla a sedla si na postel.

,,Není tu náhodou střešní bazén?" zeptala jsem se podezřele.

,,Asi tě zklamu, ale není." naštvaně jsem zakňourala. Hlavně, že tu má ten debil posilovnu.

,,Můžu dál?" přišla nějaká holka. Podívala jsem se na Cailin, která koukala zmateně na mě.

,,Eh kdo jste?" zeptala jsem se překvapeně.

,,Jsem Katherin tvoje matka Isabello," můj dech se zasekl. Mým tělem projela husí kůže. Moje oči se vytřeštily a moje pusa otevřela. Moje tělo jakoby zkamenělo a já nebyla schopna slova. Žena neboli moje matka vstoupila úplně do pokoje. Její modré oči se zabodly do těch mých. Její vlasy byli černé, ale obarvené to bylo poznat podle toho, že kořínky byli hnědé. Její dokonalou postavu obepínalo černé tílko na kterém měla ještě černou bundičku. Na nohách měla šedé džiny a na nohách botasky. Obličej...celá já. 

V  očích jsem měla slzy. Otevřela jsem pusu, že něco řeknu, ale nemohla jsem. 

,,Přijela jsem dříve abych tě mohla poznat," i tak jsme nebyla schopná slova. 

,,No vidím, že jsi krásná a zdravá," usmála se na mě se slzama v očích.

,,Můžu tě objat?" zeptala se mě. Mám nemám? Já nevím. Je to moje matka, ale odložila mě. Jenže i tak chci, aby mě objala. Přikývla jsem a nechala se objat. Ruce jsem objala kolem ní. Byla jsem o něco menší než ona. Dobře o něco více menší než ona.

,,Já," vyšlo z mých úst.

,,To je dobrý nemusíš nic říkat," zašeptala. Obě jsme brečeli.

******

,,A jak jsi se celých patnáct let měla?" sedíme na posteli. I s mamkou. Cailin je tu taky a povídá si s náma.

,,No než mě Justin unesl bydlela jsme s mamkou. Myslím mojí adoptivní mamkou. Měla jsem dvě sestry. Lily a Madison. Mamka měla rakovinu, léčila se. Ale to přišlo až v mých třinácti. Od té doby jsme tak nějak začala chodit na brigádu do basy tam jsem poznala Justina," usmála jsem se na ní.

,,Jsem ráda, že jsi se měla dobře," usmála se na mě. Přikývla jsem a protřela si oči. No brečela jsem. 

,,Víš chtěla bych no chtěla bych vědět proč si mě odložila," zeptala jsem se jí. Kousla jsem se do rtu a čekala na její odpověď.

,,Když jsem otěhotnila bylo mi šestnáct. Narodila si se týden před tím co mi bylo sedmnáct. Máma mi řekla, že pokuď si tě nechám vyškrtne mě ze svého života .Musela bych si sehnat dům, práci, peníze...což jsem nedávala. Tvůj otec v tu dobu byl strašný debil a děvkař. Nemohla jsem mu říct o pomoc. Nepomohl by mi. Bylo mu devatenáct takže by ho zavřeli. Což si nemohl dovolit. Taky jsem měla školu, která pro mě v tu dobu byla důležitá. A tak mi nezbývalo nic jiného než tě dát k adopci, protože sem na potrat něchtěla jít," byla jsem překvapená. Takže pro mě chtěla jen to nejlepší a proto mě dala na adopci? To je dobře ,ne? 

,,Já myslela, že si mě nechtěla," řekla jsem zklamaně. Byla jsem zklamná sama ze sebe. Jak jsem si to vůbec mohla myslet?

,,Ne, já tě chtěla, ale nechat jsem si tě nemohla. Pak mi bylo osmnáct byli jsme s tvým otcem spolu. Chtěl dítě no a tak z toho je Vanessa.

,,Takže jí je třináct?" doufám, že jsem to spočítala správně.

,,Jo," usmála se na mě. Je jen o dva roky. Jsem zvědavá jak vypadá.

,,A proč jsi se rozhodla, že mě chceš vidět?" zeptala jsem se.

,,Já jsem o tobě řekla po čase Drekovi tvému otci. Ten se rozhodl, že tě za každou cenu musí dostat zpátky. Já s ním souhlasila. Chtěla jsme tě. Hladali jsme tě rok. Zbytečně. Pak jsme se dozvěděli o Justinovi. Tvůj táta se s ním domluvil, že tě unese .A tak jsi tady," řekla a já si povzdechla. Myslela jsme si, že mě chtěl pro to, aby mě třeba bili nebo tak, ale ne. Ono je to jinak.

*******

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

< To jste nečekali co?Jsem vás určitě překvapila.No já sam asebe taky jelikož jsme to vůbec neplánovala. :D :D  No stáhla jsme si photoshop a snažím se s ním teď upravovat a dělat covery(moc mi to nejde).Nevíte o někom na Youtube kdo dělá dobré tutoriáli? 

Votes a koment potěší.!

-Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat