Asi dvě minuty jsme tam stáli v obětí. Pak mě pustil a odstoupil. Usmála sem se na něj.
,, Budu muset jít," řekla sem a on se na mě smutně podíval.!
,, Přijdeš ještě?" zeptal se a já přikývla.
,, Donesu ti jídlo a pak sváma jdu do sprch," řekla sem a on se ušklíbl.
,, Nic neříkej," mrkla sem na něj a otočila se. Vyšla sem a ven a zavřela za sebou.
,, To tu nemůžeš ještě chvíli zůstat?" zeptal se a chytl se za mříže.
,, Vlastně ne! Jsem tu pracovně a já se nesmím bavit s vězni," řekla sem a mykla rameny. Vzala sem krabici kterou sem položila, když přišla Pattie.
,,Fajn budu čekat," řekl a otočil se. Sedl si na na postel a já se slabým úsměvem opustila místnost kde byla cela. Vyšla sem ven a šla do kuchyně. Krabici sem položila na linku a šla z kuchyně zase pryč. Pak sem šla za Harrym, který jako obvykle stál za pultem. Ale nebyl tam sám. Stál tam s nim černovlasý kluk z krásnými zenenými oči.
,, Harry," řekla sem abych upoutala jeho pozornost, která byla do teď na tom pohledným chlapci.
,, Jééé," řekl Harry a usmál se na mě. Zasmála jsem se.
,, Jo. Bello tohle je Jacob a Jacobe tohle je Bella. Jacob tady je výpomoc," řekl a já přikývla.
,,Provedeš ho?" zeptal se a já přikývla.
,,Tak jdeme," řekla sem a usmála se na něj. Taky se na mě usmála a já už šla do kuchyně.
,, Takže. Tady je kuchyně," ukázala jsem na dveře.
,, Ale Miriam nemá ráda, když jí tam někdo chodí," řekla jsem mu. Až na mě. Odemě jí to nevadí.
,, A když budu zrovna roznášet jídlo?" zeptal se a já se uchechtla.
,, To je má práce. Tobě to nedají," řekla sem a šla dál.
,, Tady to je místnost kde jsou cely. Dohromady tam je dvěstě cel, ale sto je takový, který nedostávají skoro vůbec najíst a tak," řekla sem a šla dál.
,, A tohle je dvorek kde kluci chodí jednou za týden," otevřela jsem dveře a objevila se venku. Je to plac, který je ohraničený elektrickým plotem, který je asi deset metrů vysoký. Možná i víc. Matika a já nejsme kamarádky.
,, To je všechno?" zeptal se a já přikývla.
,, A teď mě omluv. Jdu podávat svačinu," řekla sem a otočila.
,, Nevyšla si před chvíli odtamtuď?" zeptal se a já přikývla.
,, Jo to jo, ale dá mi zabrat donést jídlo sto lidem," ušklíbla sem se a šla do kuchyně.
,,Ahoj Miriam," pozdravila sem jí dnes už asi po druhé.
,,Nazdar Kočko. Tu máš jídlo," podala mi zase krabici.
,, Díky" mrkla sem na ní a otočila se.
,,Jo a příště si dávej pozor jestli tě u Justina někdo vidí," řekla a já se na ní otočila.
,, Ty jsi nás viděla?" zeptala sem se jí.
,,Jo zrovna jste se objímali," mrkla na mě a já protočila očima.
,,Neřekneš to nikomu, že ne?" zeptala sem se jí a doufala, že mi řekne ne.
,, Jasně, že ne," protočila očima.
,, A teď už běž ať ti neumřou hlady," mrkla na mě a já si oddychla. Otočila jsem se a šla pryč.
----------------------------------------
Nová čáástt. Jste na Twittru?Já teď hodně často....Už mi jednou blokly Twitter,takže sem si musel uděla t noví. :3 Jinak jaký názor na tuhle část?
- Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
Fiksi PenggemarBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...