"Kdo je můj táta a kdy si pro mě mají přijet?" zeptala se potichu.
Bella:
Netrpělivě jsme čekala na odpověď kterou jsem doufala, že dostanu. Chvíli na mě koukal, ale pak otevřel pusu.
,,Tvůj táta je nejznámější firemní ředitel světa, má tolik firem, že by si to nedokázala spočítat. No a přijede si pro tebe nejspíše za dva týdny," odpověděl mi. Byla jsem ráda, že mi alespoň odpověděl. Já na něj koukala. Takže můj táta je snob? Moje rodina je snobská?
,,Aha," řekla jsem a zase se otočila a dál dělala to co sem dělala. Pak jsem to vzala a dala do trouby.
,,Těšíš se na něj? Budeš mít všechno co je chceš," zeptal se mě a já se uchechtla. Ne, netěším se na něj. Nejsem zvyklá na luxus. Já byla zvyklá na to, že jsem o víkendu vstávala kvůli práci. Že jsem hlídala moje dvě sestřičky. Že s těží jsem si vydělala na nové tepláky, ale bylo mi fajn. Já to krucinál nechci měnit!
,,Ne," řekla jsem neutrálně a sedla si na židli.
,,Potom si divná," ušklíbl se a já přikývla. Jsem divná. Proč se prostě nemůžu těšit na to, že poznám svojí pravou rodinu? A že se budu mít nejlíp na světě? Proč sakra!
,,Jo to jsem," zamumlala jsem a zakroutila hlavou. Justin se usmál a sedl si vedle mě.
,,Proč si na mě jednou hnusný a po druhý milí?" zeptala sem se. Jen mykl rameny.
,,Když mě nenaštveš tak jsme prostě milí, ale když mě naštveš prostě vybouchnu a nedokážu se ovládat," řekl a pohladil mě po tváři. Projela mnou husí kůže, elektřina, prostě divný pocit. Koukala jsem mu do jeho karamelových očí jako on koukal do těch mých.
,,Máš-" řekl, ale hned zmlkl. Věděla sem co chce říct a taky sem věděla, že ty slova z něj prostě dostanu.
,,Co mám?" zeptala jsem se u je rtů. Oba jsme zhluboka dýchali.
,,Nic," otřel se o mé rty a já se jen o trochu oddálila.
,,Řekni co mám," řekla jsem a ruce si dala kolem jeho krku. Já ani nevím kde se tohle ve mě bere! Nadechl se a ruce dal na moje boky.
,,Ty nejkrásnější oči, který jsem kdy viděl," zašeptal a rty položil na ty mé. Byl to tak úžasný pocit.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak,tohle jsme plánovala strašně dlouho,protože jsme přes 40tou část a oni se políbili,až dneska. :\ :D No,ale hlavně,že si tu pusu dali.... Zase jste zjistili něvo o jejím tátovi. :3 Doufám,že se vám to líbí.
Koment a Votes potěší.-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...