OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
26.12.2016Vzbudila jsem se na to jak mě nikdo plesknul přes ruku. Otevřela jsme oči a uviděla vysmátou Cailin.
,,Co děláš ty blbko?" zamumlala jsem. Vyplázla na mě jazyk a vstala.
,,Vstávej mám tě jít seznámit s Justinovo babi a dědou," šla ke skříňi ze které si vyndala oblečení. S povzdechem jsem vstala z postele.
,,Běž se obléct, přeci nechceš udělat špatný dojem," zasmála se. Cailin? Co si dneska kouřila? S pokroutění hlavou jsem šla do pokoje. Vešla jsme do vnitř a v tu chvíli moje ruka vyletěla a zakryla si oči. Justin totiž stál před skříní. Nahý.
,,Justine!" zavrčela jsem. Nejspíše se na mě otočil a pak se začal smát.
,,Sorry kotě, ale já se chci oblíct," otočila jsem se a zavrčela.
,,Tak dělej jdu se seznámit s tvými prarodiči," zasyčela jsem naštvaně. Jeden i druhý mě dneska sere. Ráno jsem neměla zase tak dobré takže se mi nedivte. Už nikdy nespím s Cailin v pokoji.
,,Můžeš," otočila jsem se a šla ke skřini. Vytáhla jsme si černé tílko, růžoví crop top a šedý legíny.Pak ještě spodní prádlo a šla jsme do koupelny. Převlékla jsme se a pak se učesala. Navonila a vylezla ven. Justin seděl na posteli a dělal něco na svém mobilu.
,,Ty nejdeš dolů?" zeptala jsme se. Koukl se na mě a vstal.
,,Jdu," šel ke dveřím a já za ním.
,,Jo, jinak doufám, že si v tom autě na dálnici pěkně promrzl," usmála jsem se na něj a rychle seběhla schody.
Justin:
Tak jo, přiznávám, že jsem za to co řekla měl chuť jí jednu střelit. Ale ne. Jsou tu rodiče. Nesmím. Jsou tu totiž i prarodiče! Zakroutil jsem hlavou a sešel schody. Šel jsem do obýváku kde byl děda a babi. Cailin a Bella už seděli naproti nim a povídali si.
,,Ahoj babi," sedl jsem si vedle ní a dal jí pusu na líčko.
,,Jé hoj Justine. Máš moc milou přítelkyni," počkat? cože? Přítelkyni? Koukl jsem se na Bellu a ta nadzvedla obočí .Mykl jsem rameny. Budu teda hrát taky.
,,Jo já vím," usmál jsme se na ní.
,,Upřímně nečekala jsem, že se po Seleně ještě zamiluješ, ale udělal si dobře Justine. Každý má právo na lásku a ty jsi mladý potřebuješ to ,ale prosím tě. Dávej pozor je jí jen patnáct. Ne, že se sní vyspíš a ona otěhotní to bych tě pak přerazil," šokovaně jsme se podíval na dědu. Vážně dědo?
,,Umím dávat pozor dědo!" zamračil jsem se na něj.
,,To jsi říkal ,ikdyž jsi nám představil Selenu,"
Bella:
,,To si říkal i když jsi nám představil Selenu," Cože? Takže to mám brát tak, že Selena byla těhotná? O můj bože. Jestli to chápu dobře tak má Justin dítě. A nebo taky ne. Mohlo umřít, když umřela Selena.
,,Dědo!" zasyčel na něj Justin. Vydechla jsem a opřela se o opěradlo
,,Ty si jí Justine neřekl, že Selena byla těhotná?" jeho babička na něj zvedla hlas.
ČTEŠ
CRIMINAL
FanficBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...