,,Ty nejkrásnější oči, které jsem kdy viděl," zašeptal a rty položil na ty mé. Byl to tak úžasný pocit.
Jeho rty se pohybovali v souladu z mými. Sice jsem se nikdy nelíbala, ale myslím si, že mi to šlo. Ruce dal pod můj zadek a zvedl mě. Položil mě na stůl a Justin si stoupl. Ruce jsem si zapletla do jeho vlasů a hrabala se v nich. Vcucl můj spodní ret do pusy a začal zubami masírovat. Zastonala jsem a potáhla ho za vlasy. S mlasknutím se ode mě odtáhla čelo si položil o to mé.
,,Ty vole," ozvalo se od dveří. Trhla jsem sebou a koukla se tam. Stál tam Lil. Kousla jsem se do rtů a sklopila hlavu, protože mi bylo hodně trapně.
,,Vypadni," zavrčel Justin. Lil se zasmál.
,,Kámo, nebuď hnusný. Nemůžu za to, že jsem nevěděl, že si to tu hodláte rozdat," zasmál se a já jsem se narovnala a otevřela pusu.
,,Nešli jsme šukat ty prase," zasyčela jsem. Když jsem si uvědomila co jsem za slovo vypustila z pusy jsem si rukou přikryla ústa. Stává se ze mě jiný člověk.
,,Jasný," řekl a odešel. Seskočila jsem ze stolů a šla k troubě. Zkontrolovala sem lasagne a koukla se na Justina.
,,Já-" nevěděla jsem co říct. Justin se zasmál a přišel ke mě. Dal mi pusu na rty.
,,Naše tajemství?" podal mi malíček.
,,Jak to může být naše tajemství, když to viděl Lil a určitě to rozkecal už teď," řekla jsem a zamračila se.
,,No tak to je pravda," ukázal na mě a usmál se. Nějak jsem mu zlepšila náladu, ne? Jo!
,,No tak budeme dělat, že se nic nestalo," řekla jsem hned jak mě to napadlo.
,,Já ale nechci dělat, že se to nestalo," řekl Justin a vzal mojí tvář do dlaní.
,,Necháme to plynout, ano?" nadzvedl obočí a já zakroutila hlavou.
,,Nejde to chápeš?! Ty jsi mě unesl! Já ani nevím jak proč ty vole já jsem tě líbala. Moje první pusa je s mým únoscem. Bože!" rozhodila jsem rukama. Zasmál se a zakroutil hlavou.
,,Jdu do obýváku. Pak až to bude tak nás zavolej," řekl a odešel. Já si povzdechla a opřela se o linku zádami. Pokroutila jsem hlavou a vzala pomeranče. Začala jsem z nich dělat domácí džus.
-----
Dala jsem poslední talíř a pití na místo. Pak jsem šla do obýváku.
,,Už je oběd," řekla sem a šla zpátky. Sedla jsem si za stůl a začala jíst. Oni za chvíli taky přišli a začali taky jíst.
-------------------
Další čáááást. Nic moc,ale alespoň ten začátek je dobrý. :D :D Doufám,že se vám to líbí! No jak si užíváte víkend?Já nijak,protože je zima. Brrrr! :D :D No a začala jsem koukat a upíří deníky a přemýšlím o tom,že napíšu příběh o upírech.Samozřemě by tam hrál Justin.
Komen a Votes potěší
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanficBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...