,,Neboj se," řekl a zabočil.
,,,Justine! Ty to nechápeš!" vykřikla jsem naštvaně. Už mě sral.
,,Ale chápu. Umřela mi babička na rakovinu," řekl a já se na něj lítostně podívala jenže on se věnoval řízení.
,,To mě mrzí," řekla jsem a začala se věnovat oknu. Stromy se mihaly rychlostí jako jsem jeli.
,,Jasně," řekl ironicky a já se zamračila.
,,No vážně. Vím co se může stát mamce a nikdy bych to nikomu nepřála, ani svému největšímu nepříteli a to je co říct," řekla sem u svůj krátký monolog, který sem myslela naprosto vážně.
,,Jasně," řekl a zastavil u benzínky. Vytáhl klíčky ze zapalovaní a z kapsy vytáhl cígo.
,,Nebudeš přede mnou hulit!" sykla sem na něj. On se zasmál a zapálil si. Potáhl a kouř mi vyfoukl do obličeje. Hned sem rukou kouř začala odhánět a otevřela okýnko.
,,Jdu koupit benzín a jídlo, chceš něco?" zeptal se a mě a já přikývla.
,,Musíš mi říct co," řekl a otevřel dveře. Jednu nohy si dal ven a čekal na mojí odpověď.
,,Kup mi prosím bagetu. Kuřecí," řekla jsem a on přikývl.
,,Počkej tady," dodal a odešel. Povzdechla jsem si a opřela se. Z kapsy sem vytáhla mobil a začala tlačit na tlačítka správu.
'Ahoj mami. Musela jsem teď na pár dní pryč. Neboj se! Vrátím se. Peníze jsou u mě v pokoji v kasičce. Mělo by vám to na těch pár dní vystačit. S láskou tvoje Bella! <3' odeslala jsem to a mobil zase vypla. Po chvilce se vrátil Justin a hodil mi bagetu. Nasedl do auta a tašku asi s nákupem dal na sedačky dozadu. Pak vyjel. Svojí bagetu sem si rozbalila a zakousla se do ní. Mňam, byla dobrá.
"Jinak děkuju," řekla jsem s plnou pusou. Musela jsem vypadat jak prase.
"Nemáš zač bublinko," řekl a já se zachichotala.
---------------
Takže je tu dneska první a asi poslední část za dnešek .Moc teď nemám náladu, protože zítra jdeme do školy a postě arg! Budu ráda za všechny Votes a Komenty.
- Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...