OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
,,Teď vy," řekla Pattie. Začala jsem rozbalovat.
První dáreček, který jsem vzala byl byl malý a zabalený v červeném balícím papírku. Když jsem to otevřela byla jsem ohromená. Já dostala něco od Pandory. Krabičku jsem otevřela.V ykoukl na mě náramek .Páni.
"Je krásný děkuji," jelikož všech pozornost byla na mně mohla jsem poděkovat. Jako další jsem vzala trochu větší, měkounký dárek. Papír jsem roztrhala a usmála se na nové triko. Bylo růžové a na prsou mělo dva smajlíky. Jeden zamilovaný a jeden vysmátý. Usmála jsem se. Vzala jsem další, který tentokrát byl hodně tvrdý a docela těžké. Rozbalila jsem ho a nemohla uvěřit vlastním očím. Vážně jsem dostala nový mobil?
,,Pattie to jste nemuseli," řekla jsem a kousla se do rtu.
,,To je dobrý zlatíčko rozbaluj dál," usmála se na mě.
Jako další byla obdélníková krabice zabalená v modrém papíře. Rozbalila jsem ji a byla tam žehlička. Hned se mi hlavou mihl moment kdy jsem se Cailin ptala jestli nemá žehličku. Podívala jsme se na ní ona se uculila. Předpokládám, že to je od ní.
,,Děkuju Cailin," mrkla jsem na ní. Teď mě mrzí, že jsem jí já nic koupit nemohla. Justin je hajzl! Jako další jsem vzala do ruky velký balík zabalený v stříbrným balícím papíru.
,,To je od nás," vykřikli děti. Co? Oni mi něco koupili? Teď nenávidím Justina ještě víc. Ale až se odsuď dostanu....tak se s nimi vlastně už v životě neuvidím, takže jim nic nekoupím. Usmála jsem se na ně a začala ho rozbalovat. Byl to velký balíček a v tom byli menší dárečky. Začala jsem je rozbalovat. Bylo tam: triko, gumičky, hřeben, voňavka, sprej, lesk, balzám, krém,lak na nehty, obrázky, samolepky, sešítek s oreem.
,,Děkuju děcka, určitě bych vám taky něco koupila, ale váš bratříček mě nikam vzít nechtěl," hodila jsem na něj uražený pohled. Ten debil se jen ušklíbl. Protočila jsem očima a sáhla po dalším dárku. Byl středně velký a měkký. Rozbalila jsem to a uviděla černou látku. Byli to tepláky ,který na stranách měli napsáno workout.
,,To je odemě," Usmála jsem se na Fredo. (Nevím jestli jsem psala,že tam jsou ,ale jsou. :D )
,,Díky Fredo,"
,,Teď odemě," vyhrkl Ryan a ukázal mi na taštičku. Vzala jsem jí do ruky a sáhla do vnitř. Vytáhla jsem naušničky ve tvaru kaktusu. Byli krásné. V taštičce byl ještě jedna věc .To byla malá peněženka s kočičkou.
,,Děkuju Ryane," podle mně je slušnost poděkovat každému.
,,I když tě nemusím," řekl Twist.I tak jsem poznala ,že lže." Tak táhle máš ode mě taky dárek," ukázal na mekký dárek. Zakroutila jsem hlavou a vzala ho do ruky. Rozbalila jsem to a zasmála se. Jako první bylo bílé tričko, které mělo na prsou dvě ovce jako zvířata a mezi tím bylo napsáno 100% přírodní. Pattie mu dala pohlavek a zakroutila hlavou. Jako další byli černé kalhotky a na nich bylo ze předu napsáno NICE!
,,Mě by zajímalo jak tohle všechno můžeš vědět Twiste," zasmála se Cailin. On mykl rameny a usmál se na ní.
,,Díky Twiste," usmála jsem se na něj.
,,Jo já sem ti taky něco koupil táhle," ukázal na zeleně zabalený dárek. Vzala jsem ho a začala rozbalovat. Byla to krabice kterou jsem otevřela. Hned na mě vykoukl bílí hrneček, který měl na sobě černě napsáno jsi Nej. Usmála jsem se. Ten hrneček se mi vážně líbil. Pak tam byli ponožky se sovičkami. Pak tam byla červená propiska s potiskem zajíčků.
,,Děkuju Lile," poděkovala jsem a vzala do ruky další dáreček.
,,Tenhle je od koho?" nadzvedla sem obočí a usmála se.
,,Ten je zase ode mě," řekla Cailin. Usmála jsem se na ní a otevřela tvrdý malí balíček. Krabičku jsem otevřela a usmála se na náramek. Pak tam byl kousek přívěšku na kterým bylo napsáno nejl- pak to končilo.
,,Mám druhý a je tam epší," usmála jsem se na ní a objala jí jelikož seděla vedle mě.
,,To máš až odjedeš abys na mně nezapomněla," smutně se usmála.
,,Neboj se nezapomenu na tebe," řekla jsem jí.
****
Sedím už v pokoji. Přemýšlím. Jaký to bude až se uvidím s mámou? Dá se tomu říkat vlastně máma a táta, když mě odložili? Podle mě ne. Jak mě bude brát moje ''Sestra''? Já vlastně nevím. Jo už jsem všechny dárky otevřela. Dostala jsem toho strašně moc a jsem za to všechno vděčná. Pattie tu bude přesně do dne do kterého tu budu já. Dnes je 24.12 2016 a já odjíždím 1.1.2017 večer. Přesně tehdy odjíždí i Pattie s děckami. Justin je v koupelně kde se překvapivě myje. Jak logické.
"Už můžeš jít," řekl, když vyšel z koupelny. Vzala jsem si nové pyžamo, které jsem dostala a šla do koupelny.
.........Vylezla jsem z koupelny a lekla se Justina, který stál u dveří.
,,Víš, že jsem ti já ještě dárek nedal?" nadzvedl obočí. Mykla jsem rameny a zaklonila trochu hlavu abych na něj viděla.
,,Tak tady je první dárek a táhle pod peřinou druhý," ukázal a podal mi černou krabičku.
,,Díky," řekla jsem a rozbalila jí. Byla to černá krabička. Otevřela jsem jí ,vykoukl na mě řetízek s přívěskem ''Isabella''. Vzala jsem ho do ruky a usmála se.
,,Je nádherný," usmála jsem se na Justina. "Zapneš mi ho?" otočila jsem se a podala ho Justinovi. Vzal ho do ruky a zapnul mi ho na krk.
,,A teď ten druhý," šla jsem k posteli. Ano, lákalo mě to. Peřinu jsem odkryla a vyjíkla. Byl to 1,5 metroví medvěd. Byl skoro větší jak já.
,,Je krásný, děkuju," skočila jsem na něj. Rychle mně chytl pod zadkem a zasmál se.
,,Jsem rád, že se ti líbí," řekl mi do ucha. Odtáhla jsem se od něj, ale ne úplně. Nečekala jsem na nic a přilepila se mu na rty. Začala jsem se pohybovat a Justin se ke mně přidal. Odlepila jsem se od ně a usmála se.
,,Půjdeme spát?" zeptala jsem se. Přikývl a odnesl mě do postele. Mědu mi dal vedle postele a přikryl mě. Pak si lehl vedle mě .Přitáhl si mě k sobě na hruď a takhle jsme usnuli.
********
OMLOUVÁM SE ZA CHYBYDalší část. Dali si pusu to je dobré ne?Je taková obyčejná spíš tam popisuji co dostali a tak.Blížíme se ke konci a já přemýšlím o druhé sérii a prosím prosím napište mi jestli by jste ji chtěli. Votes a koment potěší. :)
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...