,,No tak co budeme dělat?" zeptala jsem se. Jsem s dětmi v Justinovo pokoji, protože dole se začali hádat a tak jsem je vzala sem.
,,Budeme si povídat," řekla Judith a opřela se o zeď za postelí. To samé po ní udělala i Jazzy a Jaxon.
,,A o čem by jste si chtěli povídat?" nadzvedla jsem obočí. Usmála jsem se a sedla si do tureckého sedu.
,,Tak třeba kolik ti je," zeptal se Jaxon a vycenil na mě bílé zoubky.
,,Je mi patnáct," odpověděla jsem mu a on chytře přikývl.
,, Chodíš s Justinem?" hlavu jsem otočila na Judith.
,, Ne, jsme...kamarádi," dodala jsem asi po pěti vteřinách. Podezřele se na mě podívala, ale pak se usmála.
,,Líbí se ti Justin?" ty jo .Tyhle děti jsou nějak chytrý a zvědaví.
,,Tvůj brácha je hezkej to jo, ale není to můj typ," řekla jsem Jazzy a ona se zasmála.
,,Justin je všech typ," řekla a olízla si rty.
,,Dobře," dala jsem ruce nad hlavu jako, že se vzdávám.
,,Ty se jmenuješ Bella a nebo Isabella?"
,,Já se jmenuju Isabella, ale nikdo mi tak neříká," usmála jsem se na ně.
,,Tak od teď ti budeme jen my říkat Isabella," řekl Jaxon nadšeně. Usmála jsem se na něj a přikývla.
,,Nesu cukroví," přišel do pokoje Fredo. Položil tác s cukrovím na postel.
,,Furt se hadají?" zeptala jsme se ho. Přikývl.
,,Justin dokonce už schytal facku," dodal a já si zklamaně povzdechla.
,,Chtěla jsem být při tom," řekla jsem uraženě. Fredo se zasmál.
,,Myslel jsem, že třeba řekneš chudák, ale ty ne. No já jdu," Mávl a odešel. Společně jsme se pustili do cukroví.
Justin:
,,Moc si mě zklamal Justine," vyšlo z úst mé matky.
,,Mami, ale..." nenechala mě to doříct.
,,Ne Justine! Co si vůbec o sobě myslíš? Nejprve zabiješ a prodáváš holky. Pak utečeš z vězení a nakonec uneseš holku, který je patnáct a za nic nemůže? A ještě byla jediná, která ti ve vězení pomáhala? " zasyčela na mě a rozhodila rukama.
,,Myslela jsme si, že si třeba rozumný. Že po tom co tě zavřeli ti dojde, že tohle je kravina. Vůbec jsem nečekala, že uneseš hned ten den co utečeš další holku!" zakřičela rozčíleně.
,,K čemu tohle je Justine?" zasyčela. Z oči jí tekli slzy a já poprvé zalitoval toho, že jse, někoho unesl.
,,Já," nevěděl jsem odpověď. V téhle chvíli jsme ani nevěděl co říct.
,,Co ty?" zeptala se tiše. Koukl sem se jí do očí. Bylo tam zklamání. Nic jiného než zklamání.
,,Nic. Jsem debil," řekl jsem, ale to už na mém líci přistála další facka. Hlavu jsem sklopil abych se na ní nemusel koukat.
,,Nemluv sprostě! I když máš pravdu! Zklamal si mě Justine," pak už sem slyšel kroky které se vzdalují. Zvedl jsem hlavu. Nikdo tady nebyl. Sedl jsem si na gauč. Vjel jsem si rukou do vlasů a zatahal se za ně.
,,Justine," došel do obýváku táta.
,,Tati," řekl jsem a koukal se na něj.
,,Chlapče co to provádíš," sedl si vedle mě a pobouchal mě po zádech.
,,Tati mě to mrzí, ale já už z toho nevyjdu ven. To už nejde," řekl jsem a koukl se na něj.
,,Stojí ti to za to?" zeptal se mě. Zakroutil jsem hlavou. Moje jediné slabiny jsou máma, Jazzy, Jaxon a Judith. Samozřejmě, že i táta, ale to je prostě něco jiného.
,,Víš v životě uděláš spoustu věcí, kterých potom lituješ, ale zpátky je už vzít nemůžeš a tak se z tím musíš srovnat, ale být mafián," řekl a nadechl se.
,,Je jediná možnost," řekl a já se na něj podíval.
,,Odstěhovat se a vlastně tu je ještě jedna a to jít do basy,"
------------------------------
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...