Nevíš kam by mohl jít?

2.1K 113 13
                                    

Omlouvám se za chyby

Vešla sem do dveří. Hned sem došla k Harrymu a usmála se.

,,Ahoj," řekla jsem mu a on hned zpozorněl.

,,Ahoj," řekl, ale neusmál se. To je divný! On se vždycky usměje.

,,Děje se něco?" zeptala sem se ho.

,, Jo, Bieber zdrhl," řekl a já zůstala šokovaná stát.

,,Jak?" zeptala sem se.

,,Ten nový tam šel a nechal otevřeno. Pak se ujasnilo, že to byl jeho kamarád a udělal to záměrně," řekl a já pokroutila hlavou. Znala sem ho dva dny a měla sem ho ráda!

,,Nevíš kam by mohl jít?" zeptal se mě a já zakroutila hlavou.

,,Občas jsme si pokecali, ale nikdy mi neřekl kde bydlí nebo tak něco," řekla sem mu pravdu.

,, A co o něm víš?" zeptal se a já se posadila na židli.

,,V podstatě to co máte napsáno v papírech. Jmenuje se Justin Drew Bieber. Jeho mamka se jmenuje Pattie. Má brášku a sestru. Jazzy, Jaxon. Měl holku Selenu kterou zabili. Má strašně moc kamarádů. Neumí být zlý na mámu. Taky vím za co tu sedí a to je asi tak všechno," řekla sem skoro všechno co sem věděla. Tak vím, že mu je dvacet nebo dvacet dva. Teď si nejsem jistá.

,, No to není nic nového," řekl mi a já přikývla.

,, Víš dneska bys měla jít domů. Stejně se tu nic neděje a do cel nikoho nepouští," řekl mi a já přikývla.

,, Tak zase ahoj," řekl mi a já přikývla. Pak jsem odešla. Dneska sem tu pešky, protože kolo si půjčila Lily. Povzdechla sem si a pomalu se vydala domů.

--------------

Kratší...

- Xoxo Týna


CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat