,,Děkuju,"

2K 94 7
                                    

Omlouvám se za chyby

Bella:

Celá zpocená jsem se svalila do postele .Už nikdy, nikdy necvičím! Jsem zpocená jak prase, bolí mě břicho, stehna, záda, zadek, za krkem a ruce. Jelikož se tady nemám kde vykoupat jen sem se přikryla peřinou a zavřela oči. Pak sem usnula.

--------

Justin:

Otevřel sem oči, protože u něco smrdělo. Už nikdy nikdy nespím na gauči. Jsem celej rozlámanej. Sedl jsem si a pak vstal. Šel jsem do kuchyně od kuď ten smrad vycházel. Viděl jsem Lila u plotny. 

,,Kámo něco ti tu smrdí," řekl jsem otočil se na mě, protočil očima a zase začal mýchat. Myslím, že to stejně nikdo jíst nebude. Sedl jsem si za stůl a vzal z něj mobil. Měl jsem jako vždy několik zmeškaných hovorů a smsek. Protočil jsem očima a najel na Sms.

Bella:

Vstala jsem na divný pocit, že mě nikdo pozoruje. Otevřela jsem oči a uviděla Cailin.

,,Ahoj," zachraptěla jsem. Usmála se na mě.

,,Ahoj," řekla se prohrábla si vlasy.

,,Nechtěla bys jít do sprchy? Vím jaký to je den se nekoupat," řekla a já přikývla.

,,Tak pojď semnou," řekla a vstala. Taky jsem vstala a zaknučela. Bolely mě nohy, břicho a všechno. Dovedla mě do koupelny.

,,Tady jsou ručníky, tady šampon a tady máš něco na převlečení," usmála se na mě.

,,Děkuju," řekla jsem.

,,Jo a pak přijď dolů do kuchyně, víš kde to je," řekla a já přikývla.

,,Tak já jdu," řekla a odešla. Já jsem se začala pomalu slékat. Pak jsem vešla do sprchy. Pustila jsem vodu a vydechla. Příjemný pocit. Opláchla jsem se a pak si na tělo roznesl sprchový  gel. Umyla jsem si i vlasy a vylezla.  Vzala jsem ručník a utřela si tělo. Pak jsem si udělal turban na hlave. Vzala jsem hromádku oblečení. Bylo to spodní prádlo od Ck a pak růžoví legíny a černý tričko s kočičkou. Teď si přijdu jak pětiletá holčička. Ale co. Oblékla jsem si to a rozpustila vlasy. Začala jsem prohledávat skřínky nakonec jsem našla fén i hřeben. Vyfénovala jsem si vlasy a pak si je učesala. Pak jsem se vydala do kuchyně. Když jsem tam přišla uviděla jsem Justina, Ryan, Freda a Cailin jak sedí za stolem a Lila u plotny a smrdělo to tu. Nevěděla jsem co říct a tak jsem si falešně odkašlala. Všichni se na mě koukli.

,,Co tu-" začal Justin, ale Cailin ho přerušila.

,,Řekla jsem jí ať přijde. Musí se najíst," řekla a ukázala vedle sebe. Došla jsem tam a sedla si k ní.

,,Moc ti to sluší, vypadáš jak roztomilí koťátko," řekl Ryan a já zatvářila uraženě.

,,Nemůžu za to. Oblečení jsem si nevybírala," 

,,Tak hele, moje věci by ti nebyli. Jsi moc malá tak sem musela vzít nějaký starý a jediný co by ti bylo je tohle," řekla a já mykla rameny.

,,Zatím mi to stačí," řekla jsem a usmála se na ní.

--------------------------

Lidi?JB jse spátky na Instagramu!Bože já šílím!Jsem tak moc ráda,protože konečně budu moct koukat na jeho fotky a co se u něj novího děje! Nojinak tu je nová část.Doufám,že se vám líbí.Všechny komenty a Votes potěší.

-Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat