,,Tak se alespoň usměj,"

2.2K 91 8
                                    

Omlouvám se za chyby

Bella:

Justin odešel a pak zase přišel a donesl si čokoládoví dort. Vážně k snídani? 

,,Jdeme papat bublinko," řekla a sedl si na postel. S námahou jsem si taky sedla.

,,Justine vážně čoko dort?" nadzvedla jsem obočí. Chtělo se mi smát, ale matčina smrt mi to jaksi nedovolovala.

,,Tak se alespoň usměj," řekl a dal mi dort. Vzala jsem si ho a začala jíst. Byl výborný. Když jsem ho dojedla dala jsem talíř Justinovi zase jsem si lehla a přikryla se.

,,No tak na to zapomeň, jdeme přeci nakupovat," řekl a já zavrčela. Nechci vstávat i když to, že bych si vzala něco čistého je lákavá možnost, ale i tak nechci vstávat.

,,Běž sám," zamumlala jsem.

,,A jak mám vědět co ti koupit? Neznám tvojí velikost," řekl a já mykla rameny.

,,Odhadni, buď mi to bude velký nebo malé a  nebo mi to bude přesně," řekla jsem a lehla si na záda, koukala sem do stropu.

,,Ale no tak, musíš taky na vzduch, dneska si pro nás přijedou," řekl a já zavřela oči. Popravdě?Nechci s ním nikam jet. Chtěla bych zpátky za sestrami.

,,Hm," zamumlala sem.

,,Tak já jdu," pak už jsem slyšela jen bouchnutí dveří. Snažila jsem se usnout, ale nemohla jsem. Musela jsem vědět jestli mi princezny napsaly. Vzala jsem ho do ruky. Dvě zprávy. Rozklikla jsem to obě byli od ''Mamky''.

Mamka: Ty si na nás nezapomněla? Kdy se vrátíš? :( 

Mamka: Odepiš! Kde si? Jsi zdravá? Co se ti stallo? 

Já: Nezapomněla jsem na vás!  Nevím... Jsem v bezpečí nebojte se a nic se nestalo jen jsem si musela něco zařídit.:) 

Mamka: Přijdeš na mámin pohřeb?

Já: Kdy je?

Mamka: Za dva tři týdny. 

: Kdo ho pořádá?

Mamka: Dobrá otázka, protože nám to neřekli. :\ 

: Aha. :( 

Mamka: Hele musím jít jsem ve škole. Ahoj.:) 

: Ahoj. :D 

Trochu se mi ulevilo, ale zajímalo by mě kdo pořádá mámin pohřeb? Máma moc kamarádek neměla a kdo jiný? Teď mi to bude vrtat hlavou. S povzdechem jsem nechala mou hlavu zase padnout do peřin.

----------------------------

Takže je tady nová čááást.není dlouhá,protože já teď vážně nemám moc času,jak asi všichni víme musím si vylepšit známky a tak se tedy učím na ČPP.Jinak bych se chtěla zeptat jaký máte názor na noví Cover:

Jinak bych se chtěla zeptat jaký máte názor na noví Cover:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Určitě se na něj vyjádřete budu ráda. :)Votes a komentíky potěší. :) 

- Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat