,,Stačí,"

1.7K 101 3
                                    

,,Ne, nebudu se stěhovat a do basy taky nepůjdu. A navíc nepomohlo by to, protože minulost tě v tomhle vždy dožene," řekl jsem mu a on si povzdechl.

,,Synu s tímhle ti tedy nepomůžu," povzdechl si, řekl mi a vstal.

,,Měl by si jít za dětmi," řekl a odešel. Povzdechla jsem si a šel jsem nahoru do pokoje. Otevřel jsem dveře. Nevšimli si mě a dál se bouchali polštáři. Vzal jsem mobil a vyfotil si to. Byla to dokonalá fotka. Pomalu jsem přišel ze zadu k Jazzy a vyzvedl ji. Začala pištět a bouchat mě polštářem do hlavy. Když si uvědomila, že jsem to já vypískla: ,,Justine!"

Zasmál jsem se a hodil jí na postel. Pak jsem vzal Judith a Jaxona a taky je hodil na postel. Přišel jsem k Belle a chtěl jí vzít, ale dala ruce před sebe.

,,Ne," řekla. Děcka se smáli a ona taky. Zasmál jsem se a přehodil si jí přes rameno. Začala mě bouchat do zad. Ne ,nebolelo mě to. Hodil jsem jí taky na postel a sedl si na ní. Tak, aby jí to nebolelo a začal jí lochtat.

,,Jdeme na Bellu," zařvala Jazzy. Všichni se ke mně přidali a začali jí taky lochtat.

,,Stačí," zapištěla Bella, ale Jaxon jí přikryl pusu. Po dvou minutách jsem je stopl a slezl z ní.

,,Vy jste, ale zlý," řekla a zamračila se.

,,No tak," skočil na ní Jaxon.

,,My jsem si jen dělali srandu," řekl a dal jí pusu na líčko. Aww to bylo roztomilé.

,,Já vím," řekla Bella a povalila ho pod sebe.

,,Ale teď si jí dělám já," řekla a začala ho lochtat.

,,Přestaň," začal se smát a kopat sebou.

Já vzal Jazzy a Judith a povalil je začal sem je taky lochtat. Bylo to fajn. Po dlouhé době jsem se cítil fajn.

---------------

,,Bolí mě hlava," řekla Bella. Všichni ležíme v posteli. Asi tři hodiny jsme blbli. Bella padla z postele na zem a bouchla se do hlavy tak jí bolí hlava.

,,Nedivím se, bouchla si se hodně," řekla Judith a lehla si na její břicho. Nebo takhle položila si hlavu na její břicho .Bella si začala hrát s jejíma vlasama.  

-Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat