,,Jdem?"

2.3K 106 9
                                    

Omlouvám se za chyby

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

  ,,Za to triko," řekla sem a on se usmál. Pak vyjel.  

,,Kdy tam vlastně budeme?" zeptala jsem se ho. Byla jsem zvědavá a taky mě to v tomhle autě už nebavilo.

,,Asi ještě čtyři pět hodin," řekl a já zaskuhrala.

,,Neskuhrej zlato, nech si to do postele," ušklíbl se a já  zčervenala. Natáhla sem se k taškám a vytáhla si bombóny. Byli to kyselí žížalky. Mňam. Rozbalila sem je a začala j jíst.

,,Ceš taky?" řekla sem s plnou pusou a dala mu žížalku před pusu. Zasmál sem a vzal si jí do pusy. Já začala zase jíst.  Asi sem teď vypadala jak totální prase, ale to nevadí, když jsem dojedla sáček od bombónů jsem dala zpátky do tašky.  

,,Když jíš tak vypadáš jak křeček bublinko," řekl a zasmál se na což jsem já protočila očima. Udělala jsem uraženou a otočila se k oknu.

,,Neurážej se kočko," řekl a dal mi ruku na stehno. Tak jednou jsem bublinka a podruhé kočka. Taky mu musím vymyslet nějakou přezdívku. Bude to á nevím. Neumím vymýšlet přezdívky to přijde časem.

,,Mám furt hlad," řekla jsem a natáhla se po tašku. Vyndala sem z ní bagetu a vrátila tašku zpátky. Pak sem ji rozbalila a začala jíst. Miluju jídlo a s mojí postavou si to můžu dovolit. Jenže nejsme bohatý a tak jsem tolik jíst nemohla, musela sem brát ohled  na Lily, mámu a Madison.

,,Budeš tlustá," řekl Justin a zasmál se na což sem ho probodla pohledem.

,,A i kdyby. Je mi to jedno. Nepotřebuju být hubená jako vyžle," řekla jsem mu a dál jedla. Zasmál se a dál se věnoval řízení.

--------------------

,,Princezno vstávej," uslyšela sem hlas Justina, který byl tichý. První sem otevřela pravé oko. A pak druhé oko. Uviděla jsem Justin jak se usmívá.

,,Co chceš?" zeptala jsem se rozespale.

,,Jsme tu," řekl. Koukla sem se z okna. Byli jsem před hotelem

,,Proč hotel?" zeptala sem se ho.

,,Nikdo nás tady nebude hledat," řekl a vylezl. Taky jsem vylezla a koukla se se po okolí. Byl tu hotel a asi 100 metrů byl dům z každé strany. Povzdechla sem si a šla do zadní části auta. Vzala jsem jídlo v taškách a přišla k Justinovi.

,,Jdem?" zeptal se a já přikývla.

----------------------------
Tady je další část.teď mám strašně odrácený den a noc.Sice je škola,ale já vždy po škole jdu spát  vzbudím se někdy ve tři a jdu psát část. :D :D

- Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat