Omlouvám se za chyby
Justin:
Přišel jsem do hotelu a viděl plačící Bellu na posteli. Nevím proč, ale bodlo mě nepříjemně u srdce. Přišel jsem k ní a sedl si vedle ní. Chytl sem jí ruku a ona cukla. Koukla se na mě dokonalými oči.
,,Co se stalo?" zeptal jsem se jí a doufal, že mi odpoví, ale to de nestalo. Jen na mě koukala a ani nemrkala.
,,Odpověz mi bublinko," řekl jsem a v ruce stiskl její ruku.
,,Moje moje mam-m-mka...o-ona u-u-u-mřela," zašeptala zlomeně. Vzlyky začali vycházet více z jejich úst. Bylo mi ji líto.
,,To mě mrzí," řekl jsem a lehla si vedle ní. Objal jsem jí kolem pasu a ona si hlavu zabořila do záhybu mého krku. Její slzy padaly na mojí pokožku a nevadilo mi to. Hladil jsem jí po zádech a tím se jí snažil utěšit.
,,Co se stalo ze sestrami?" zeptal jsem se. Jenže mi neodpověděla. I její vzlyky se utišili. Asi usnula. Pousmál jsem se a trochu jí ode mě odtáhl ,ale to se mi nepovedlo, protože její ručičky mě sevřeli ještě víc. Dobře tak asi nevstanu. Zavřel jsem taky oči a hlavu si položil na tu její. Pak jsem usnul.
----------------
Bella:
Vzbudila jsem se na to jak se Justin hýbl. Otevřela jsem oči a trochu se odsunula od Justina. Moje oči musely být určitě rudý od toho jak sem včera brečela.
,,Jsi vzhůru?" zeptal se Justin, přikývla jsem. On se usmál.
,,Dneska půjdeme koupit nějaký oblečení," řekl mi a já přikývla. Jo, rozhodl se fakt brzy.
,,Co chceš k snídani?" zeptal se mě a pohladil mě po tváři.
,,Nic," zašeptala jsem na což on pokroutila hlavou.
,,Něco ti donesu," řekl a vstal. Pak odešel.
---------------
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanficBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...