Omlouvám se za chyby
Jsem tu dvě hodiny a Harry my snědl jídlo takže nemám co jíst a mám hlad. Zvedla jsem se ze židle a šla jsem do kuchyně kde je Miriam.
,,Ahoj, neměla by si pro mě nějakou dobrotu?" usmála sem se a sedla si na linku vedle ní.
,,Jasně. Dělala sem dort, nechceš?" zeptala se a já hned začala kývat jakože jo.U smála se a odešla. Potom přišla a donesla mi dort.
,, Děkuju moc," řekla jsem jí a vzala si to od ní a začala to jíst.
,, Jdeš dneska s klukama do sprch?" zeptala se a já přikývla.
,, Bohužel, ale půjde tam semnou Mark," řekla sem a usmála se na ní.
,,Dobře," přikývla a taky se usmála.
,, Až to dojíš tak jim půjdeš dát oběd, jo?" nadzvedla obočí a já zase jen přikývla.
,,Co mají k obědu?" zeptala sem se jí a odložila talíř se snězeným dortem.
,, Čočku," řekla a já přikývla.
,,V pytlíku," na to sem se otřepala a vzala si velkou krabici, která tady byla.
,, Tak já jdu," řeka jsem a vydala se k celám. Vešla sem do vnitř a začala jim podávat čočku. Tohle bych nikdy v životě nesnědla.
,,Jídlo," houkla sem na Justina, který spal. Teda nespal, ale odpočíval.
,,Jo," posadil se a otevřel oči. Vzala sem poslední pytlík a podala mu ho přes mříže.
,,Bože fuj, co to je?" zatvářil se zhnuseně a vzal si to ode mě.
,, Čočka," zakroutila sem hlavou. Naposledy se na něj usměju a otočím se.
,,Počkej," zastaví mě jeho hlas. Zase se otočím a nadzvednu obočí.
,, To si semnou nebudeš povídat?" zeptal se a já se povzdechla.
,,Jsem tu v práci," řekla sem a usmála se na něj.
,,Jo to jsi byla i ráno a včera," ušklíbne se a já si povzdechnu. Krabici položím a otevřu mříže. Vejdu do vnitř a mříže zase zavřu.
Sednu si vedle něj na postel.
,,Tak o čem chceš kecat?" zeptala sem se ho.
,, Víš ty o mě víš docela dost věcí a já o tobě nevím nic. Tak co třeba tvoje rodina?" zeptal se mě.
,,Mám mámu. Táta odešel nevím kdy. Nikdy sem ho neviděla a ani nechci. Mám dvě sestry. Madison už si viděl. Pak mám ještě jednu, který je třináct. Obě jsou adoptovaný. Mad sem našla v jejich dvou letech u popelnic a Lily to je moje sestřenice. Její máma a táta jí chtěly dát do děcáku což mojí mamce nevyhovovalo tak si jí vzala do péče. To ještě byla zdravá a všechno zvládala, ale to už teď není. Naší rodinu živím já," řekla sem mu a mojí rodině skoro všechno.
,,A co je tvojí mamce?" zeptal se a já se nadechla.
,,Má rakovinu," šeptla jsem.
,, To mě mrzí," šeptl a já přikývla.
,, Asi už půjdu," vstala jsem.
,,Ne zůstaň ještě," stáhl mě za ruku na postel. Vyplašeně sem se na něj podívala.
,,Promiň. Nic ti nechci udělat," řekl a já rychle přikývla.
" Tak mi řekni třeba co ty a kluci," pobídl mě.
" Na kluky nemám čas a tyhle mi stačí," řekla sem a zasmála se. On jen přikývl.
" Usmíváš se někdy?" zeptala sem se ho, protože mě to už štvalo.
"Ne," odsekl a já si povzdechla.
" Fajn," vstala sem.
" Já taky umím být hnusná," řekla sem a odešla. Vzala sem krabici a šla pryč.
----------------------------------------
Další díííííl. :)
- Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...