,,Ne,"

2.1K 102 3
                                    

Omlouvám se za chyby

Vzbudila jsem se v strašném horku. Otevřela jsem oči a rozhlídla se. Byla jsem v Justinovo pokoji. Na mě bylo hozených asi tři deky. Vůbec nevím jak jsem se sem dostala. Asi mě sem někdo donesl. Uslyšela jsem otvírání dveří tak sem se tam podívala. Stála tam Cailin a v ruce měla tác s jídlem.

,,Už jsi se nám probudila ty bojovnice," řekla a zasmála se. Co je jí jako vtipného na tom, že jsem omdlela? Měla sem chuť jí poslat do prdele, ale když přede mě dala jídlo nemohla jsem to udělat. Tak jsem mlčela.

,,Najez se musíš nabrat energii," řekla mi a sedla si na postel. Já si vzala lžíci od polívky a začala jíst. Byla docela dobrá.

,,Říkal mi Justin pravdu, že mě prodají?" zeptala jsem se jí. Tak moc jsem doufala, že řekne ne jen si z tebe střílel.

,,Bohužel jo," řekla a sklopila pohled. Píchlo mě u srdce. Jak to jen mohl udělat? Já ho mám ráda jako kamaráda a on mě zradí? To je teda borec, fakt že jo!

,,Kolikátá jsem?"

,,Jak to myslíš?" nadzvedla obočí, protože mojí otázku nepochopila.

,,Kolikátá jsem v pořadí co jí Justin napálil?" nadzvedla jsem obočí tentokrát já.

,,Po dvacítce jsem to přestala počítat," řekla mi a moje ústa se mírně pootevřela.

,,Teď si děláš srandu, že?"

,,Ne,"

________////______/////_____////
Trošku kratší,ale koment a votes potěší...
-Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat