Přijdeš zítra?

2.4K 116 7
                                    

Omlouvám se za chyby

Vydala sem se zase s jídlem po celách. Všichni byli v klidu takže to školo v pohodě. Byla jsem u Justinovo cely .Ležel na posteli a měl zavřený oči.

,,Justine. Vstávej," řekla sem mu. Otočil se na mě. Podala sem u přes mříže jablko a rohlík z máslem.

,,Děkuj zlato," mrkl na mě a já zčervenala. 

,,Najez se a půjdeme ven," řekla jsem mu.

,,Jen já a taky?" zeptal se a já zakroutila hlavou.

,, Ne. Já jdu už domů. Je tady nováček takže mě pustí," řekla jsem a on přikývl. 

,, Přijdeš zítra?" zeptal se a kousl si do jablka.

 ,, Nevím," řekla jsem mu a usmála se.

,, Jak to, že nevíš?" zamračil se.

,, Kdybych chtěla tak mě nechají doma ,ale ještě nevím," řekla sem mu a on si povzdechl.

,, Nechci tu být sám. Přijď prosím," kňukl a já si povzdechla.

,, Ještě uvidím," usmála jsem se a otočila se.

,, Ahoj," mávla jsem. Šla sem do kuchyně kde sem dala krabici a pak šla k Harrymu.

,, Můžu jít domů?" zeptala sem se ho. Nadzvedl obočí a tím chtěl vědět důvod.

,, Je tady ten nový, takže to zvládne, ne?" nadzvedla jsem obočí tentokrát já.

,, Fajn a zítra nechoď," řekl a já přikývla.

,, Tak ahoj," zamávala sem mu a vyšla ven.

---------------------

- Xoxo Týny

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat