Louis
Hned, jak jsem se vzpamatoval, okamžitě jsem vyběhl z třídy za Harrym, ale to se mi naskytlo bylo divné. Harry se usmíval na Angel a něco jí říkal. I přesto, že jeho ústa tvrdila opak, tak já jsem věděl, že jeho úsměv je lehce hraný. Na to ho znám dlouho, abych nerozpoznal jeho stavy.
Harry náhle pohled stočil mým směrem a já rychle skočil za automat s kávou, aby mě neviděl, ale já je jo.
Ještě chvíli tam stáli a pak se náhle vydali směrem k hlavnímu východu ze školy a já se zarazil. To, že prchá Harry bych chápal- není to poprvé, ale Angel? To jsem doopravdy stál jako kamenný sloup.
Byl jsem z toho tak vykolejený, až jsem zapomněl na svůj úkryt a můj zrak se tak setkal s tím Angeliným. Věnovala mi přímí pohled do očí a pak rychle odešla.
Tohle je mega divné a hrozně by mě zajímalo, kam se rozhodli zdrhnout uprostřed vyučování.
"Lou? Nechceš jít dnes večer do kina?" Přiřítila ke mně nějaká holka,asi z prváku, co jsem ji viděl třikrát v jídelně a vyrušila mně tak z nepřítomnosti.
"Eh, co jsi říkala?" Zeptal jsem se a párkrát zamrklal očima, abych se vrátil zpět na tento svět.
"Dneska? Hele, ještě nevím, ozvu se ti kolem oběda, ju -" chtěl jsem oslovit, ale nevěděl jsem jak.
"Camille," zářivě se usmála a ukázala tak svůj zářivý úsměv.
"Dobře, tak já ti pak zavolám," falešně jsem se usmál, ale ji to asi stačilo, jelikož celá červená přikývla, otočila se a běžela za svými kamarádky.
"No, to víš že se ti ozvu, " špitl jsem si pro sebe a se zvoněním se rychle rozeběhl do třídy na další šílenou hodiny chemie.
Po půl hodině tupého čumění do zdi se otevřely dveře, ve kterých stal Niall a klidně učitelce oznámil, že zaspal. Ode dveří mé vyhledal pohledem a kývl na mně s velkým úšklebkem. Pak cestou k místu vypadal, jako by mezi třiceti přítomnými lidmi hledal kudrnatou kštici našeho kamaráda, který ale zdrhl s jeho vlastní sestrou, což on ale nevěděl.
"Čauu!" Přišel ke mně blonďák a mu to oplatil.
"Kde je Harold? Zaspal taky? " Ptal se udiveně.
"Ne," zakýval jsem záporně hlavou a Niall nechápavě nakrčil nos.
"A kde teda vězí?"
"Měl nějaký debilní kecy, nasral se na mne a pak zdrhl s tvojí ségrou, asi má krámy nebo je v tom, jiný důvod jeho chování nevidím," smál jsem se celkem hlasitě, ale Niall se zastavil u týmu části s Angel.
"A já si, doprdele, říkal, jakože nemám auto ani tady na parkovišti! Já ho jak magor hledal, jinak bych býval přišel už asi na začátek chemie," protočil sám nad sebou očima a pokračoval dál ve zvídání.
"A co ti říkal a proč je s Angel?" Nevěděl jsem, jestli je dobrý nápad říct, že chci spát s jeho holkou, tak jsem se rozhodl pro menší lež, což nebyl problém. Za svůj život jsem se už naučil lhát z povinnosti.
"Měl pindy na holkou, se kterou chci spát," zakousl jsem se do rtu a v duchu se pochválil za to, jak jsem to vymyslel, tak, aby to nebyla lež úplná.
"A to mu vadilo?" Smál se, sedl vedle mně a z batohu vytáhl nějaký energy drink.
"Asi, asi se nám dostal do třetího měsíce, já věděl, že on je vadnej vždycky," zasmál jsem se a Niall taky.
ČTEŠ
Beloved Bet / L.T.
FanfictionJak hluboko jsme schopní spadnout kvůli lásce? Dva lidé, jedna škola. On oblíbený fotbalista, sukničkář a velice pohledný kluk. Ona obyčejná dívka s partou přátel a pár tajemstvími. Bohužel je ale nespojí osud, jako v obyčejných pohádkách. Spojí...