30. What? Sex?

228 15 2
                                    

Angel

Dívala jsem se do modrých očí a netušila, co mám říct. Harry vedle mě seděl naprosto tiše, možná abychom to vyřešili spíš v rodině.

"Jo, je. Promiň, že jsem ti to neřekla," odpověděla jsem a vzpomněla si na den, kdy jsem se vrátila s Harrym z našeho malého výletu a taky tentýž den jsem se pokusila o navrácení mého vztahu s Niallem.

Flashback

Bylo úterý, šest hodin a já seděla v autě před svým domovem. Bylo rozsvíceno, takže Niall byl doma, ale hádám, že i se Savannah, protože jinak by už vyhlížel mě. Nebo možná své auto? To je jedno, podstatné je, že v přítomnosti té holky být nechci. Moje největší osudová chyba byla dát jí Niallovo číslo. Jenže to už teď nevrátím a můžu jen doufat, že se mé instintkty pletou a ona nebude svině.

Kéž bych mohla zůstat s Harrym, kterého jsem před pár minutami vyhodila doma. Ukázal se jako skvělý společník a dokonce jsem od něj dostala novou přezdívku.

S povzdechem jsem vystoupila z auta a říkala si, že jsem jako osoba jdoucí na smrt. Jak poetické, že? Naneštěstí mám pocit, že je to pravda. Kdyby byla aspoň doma mamka, mohla bych se choulit u ní v objetí. Jenže ona přijede až tak za týden. Pak nám ale slíbila tu dovolenou, ne? Ještě nevím, koho sebou vezmu, možná Mirandu nebo Claire. Nebo možná Harryho? Ne, toho asi ne.

Odemknout dveře.

Vyzout si boty.

Pokusit se projít bez toho, aby si mě všimli.

Nezdařený pokus, setkávám se tváří tvář smutnému Niallovi a překvapené Savannah. Kupodivu nevypadali, že by měli rozdělanou nějakou "práci."

"Angel," vydechl Niall a vrhl se na mě. Obmotal kolem mě své ruce a já si vzpomněla na slova Harryho. Možná má pravdu, že bych Niallovi měla dát novou šanci. Proto jsem udělala to, co zaskočilo jak Nialla, tak mě. Objala jsem ho zpět.

"Já asi půjdu, vy dva si toho máte tolik co říct," odkašlala si Savannah a mířila ven. Čekala jsem, že ji Niall zastaví, ale on s prostým ahoj zavřel za svou přítelkyní dveře. Dost mě to překvapilo.

"Angel, kde jsi byla?" Zeptal se brácha, když jsme se posadili v obýváku na sedačku.

"Byla jsem s Harrym," pokrčila jsem rameny. Nechtěla jsem mu říkat, kde jsme byli, bylo to prostě mé a Harryho tajemství.

"Proč?" Položil prostou otázku a já se zarazila. Slíbila jsem, že to Niallovi nepovím, nemůžu porušit slib. Navíc by mi to tele stejně nevěřilo.

"Byl špatný z toho, že se pohádal s Louisem. Harry nesouhlasí s tím, co se chystá Louis udělat," odpověděla jsem vyhýbavě. Nic jsem nevyzradila a zároveň jsem bránila Harryho.

"Lou říkal, že Harry nadával na nějakou holku, s kterou chce Lou spát," zamračil se blonďák a svůj pohled nasměroval na podlahu. Nemohla jsem uvěřit tomu, jak Louis zalhal, aby z toho on vyšel dobře, ale nemohl přiznat Niallovi, že mu chce vyloženě "vojet" holku.

"Ne, to ne, on nadával na Louise," ušklíbla jsem se.

"Aha. No nevadí," vydechl Niall a tím naznačil, že toto téma je uzavřené. Už se chtěl zvednout ze sedačky, ale má ruka ho zastavila. S otázkou v očích se na mě podíval a čekal, co mu řeknu.

Chtěla jsem mu říct, že chci začít od začátku. Že jsem si všimla jeho snahy změnit se. Že si vážím toho, jak se o mě stará, ačkoli je to někdy otravné. Chtěla jsem mu říct, jak moc ho mám ráda, ale neudělala jsem to. Místo toho jsem se jen usmála.

Beloved Bet / L.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat