Angel
"Holky, holky, holky! Neuvěříte, kdo mě pozval na ples!" Přiřítila se k nám do třídy Sophie, nehledíc na ostatní spolužáky, kteří si ji vražedně prohlédli. Všichni jsme se tady tiše učili na test z fyziky a ona narušila náš klid svým křikem.
Nevzrušeně jsem vzhlédla, stejně jako Claire sedící vedle mě.
"Kdo?" Zeptala se otráveně, protože kluci, kteří se líbí Soph, se mění jak na běžícím pásu.
"Liam!" Vyhrkla a šťastně se posadila do lavice před nás, pričemž se na židli otočila směrem k nám.
"Jako Payne? Nemá náhodou holku?" Nechápavě jsem povytáhla obočí. Myslím, že se při filmovém večeru, který je každý pátek (byl jen dvakrát) nezmiňoval, že by se rozešli, či měli nějaký problém.
"Má, ale prý nemůže, protože její babička, která nemá Liama v oblibě, slaví narozeniny. A tím, že ho nemá ráda, on nechce jet, aby nekazil atmosféru. Takže půjde na maturitní ples, na který pozval mě!" Ukáže na sebe a ani se nesnaží zakrýt to potěšení.
"Skvělý. Ale uvědomuješ si, že s Lisou je dlouho, takže se ji jen tak nevzdá?" Promluvila opět Claire.
"To se uvidí. Liam se do mě po té, co mě uvidí v šatech zamiluje, budeme mít svatbu, děti a nakonec spolu umřeme. Krása, ne?" Zasnila se, ale náhle se zarazila, vytřeštila oči. "Vždyť nemám co na sebe!"
Po jejím prohlášení jsme se začaly s Claar smát, protože její výraz opravdu stál za to. Byla bledá jak stěna a vykulené oči těkaly ze mě na Claire a obráceně.
"Můžeme jít dneska po škole do obchoďáku, ale myslím, že na šaty je ještě čas. Máme tři měsíce na to, abychom si nějaké vybraly," pokrčila jsem rameny, abych ji trochu uklidnila.
"JEN tři měsíce? Tři měsíce je málo! Nemluvě o tom, že bude halloweenský ples, potom taky vánoční ples, oslava Nového roku maturitní ples a pak tvoje a Niallovo narozeniny! Musíme od obchodů co nejdřív," vydechla. Když tak hezky vyjmenovala, co všechno nás čeká uvědomila jsem si, že se na většinu těším, ale taky na tři akce potřebuji partnera.
"Fajn, dneska zajdeme, řeknu i Kim a Mirandě taky. I když ta by si mohla užít konečně nějaký čas se Zaynem, protože od té doby, co se baví s Niallem, je spíš on jeho holka," zasmála se Claire. Chtěla jsem ji na to něco odpovědět, ale zvonek ukončující přestávku a připomínající test z našeho oblíbeného předmětu, mě zarazil.
Po vyučování jsem se konečně dostala na oběd, kde jsem spatřila naši partu sedící u jednoho velkého stolu. Učitel zeměpisu mě zdržel ohledně známky, že prý si myslí, že bych mohla mít jedničku a ne trojku. Jenže mě zemák nebaví a neučím se na něj.
Nandala jsem si pochybnou kaši se strouhankou (chci říct řízkem) a vydala se k přátelům.
Zarazil mě až dívčí hlas od jednoho menšího stolu po mé levici.
"Ahoj Angel!" Zamávala na mě Nancy. Usmála jsem se na ni a následně i na Louise, který nervózně posedával vedle.
"Ahoj," přešla jsem k nim a s tácem v ruce čekala, co z ní vypadne.
"Nechceš si sednout k nám?" Uculila se brunetka, přičemž mě tím jemně zaskočila - mohla tušit, že jsem na Louise naštvaná a i přesto mi něco takového nabídla? Wow, celkem odvážná.
"Ne, děkuji, támhle sedí kamarádi, ale příště si určitě sednu," nervózně jsem se usmála. Nechtěla jsem sedět u stolu s Louisem. Už kvůli Niallovi, kterému by to ode mě mohlo připadat nefér. A taky kvůli tomu, že já sama sice Louise litovala, ale nesnášela jsem ho za všechno, co udělal.
ČTEŠ
Beloved Bet / L.T.
FanficJak hluboko jsme schopní spadnout kvůli lásce? Dva lidé, jedna škola. On oblíbený fotbalista, sukničkář a velice pohledný kluk. Ona obyčejná dívka s partou přátel a pár tajemstvími. Bohužel je ale nespojí osud, jako v obyčejných pohádkách. Spojí...