26. Without Bra

241 19 5
                                    

- Na konci části je velmi důležitá otázka!

Angel

Převlékla jsem se do černých plavek, hodila na sebe volné červené šaty a na nohy žabky. Do tašky jsem nacpala pár potřebných věcí, jako je ručník, krém a za stálého ječení od Mirandy, že mám pohnout, jsem vyběhla z pokoje.

Společně jsme šly na nedalekou pláž, kde jsme zahlédly Nialla s Harrym, ale po té cestě jsme se s Mirou shodly, že radši budeme samy. Ačkoli ona nevěděla o dohodě mezi mnou a Haroldem.

Nevěděla jsem, jestli bylo nejlepší se mu podvolit. On byl známý po celé škole a rád si užívá s holkama, ačkoli je stále stejný gentleman. Co by dělal se mnou? V životě jsem měla jen Nicolase, se kterým jsem neměla ani sex. V Irsku jsem byla ještě moc malá na to, abych někoho měla. Tak co chce Harry po mně? Vždyť i v Řecku by bylo možné najít nějakou holku (minimálně jednu), která by mu dala.

"Půjdeš do vody?" Zeptala se mě Miranda, když jsme si veškeré své věci položily na lehátka.

"Ne, ještě ne, nejdříve se asi ohřeju na sluníčku," mrkla jsem. Mira pouze protočila oči a s prohozením vlasů odešla směrem k moři. Byl příliv, takže nebylo tak "daleko".

Já sama se namazala krémem a poté si lehla na břicho. Rozepla jsem si vrchní díl plavek, strčila do uší sluchátka a zaposlouchala se do úžasných písniček.

Konečně klid. Bez školy, bez mých otravných kamarádek, které mám sice ráda, ale štvou mě. Bez Louise a hlavně bez Savannah. Niall ji hned po příjezdu na hotel volal, ale co jsem slyšela od mamky, tak to prý nezvedla. Určitě někde šaškuje s Louisem.

Už jsem to chtěla probrat s bratrem. Jenže on o ní vždycky začne mluvit tak hezky a ta zamilovanost v očích je tak velká, že vím, že by mě neposlechl. A zároveň si jsem jistá, že pokud se to dozví, tak budu špatná ta já, protože jsem mu to neřekla. A vztah s bratrem bude zase v prdeli.

Náhle jsem na svých zádech ucítila jemný dotek, čehož jsem se trochu lekla. Ohnala jsem se rukou a jemné šimrání ustalo. K myšlence, že to byla asi moucha, jsem se ani nedostala, protože mi najednou vypadlo sluchátko. Otevřela jsem oči a hlavu pootočila ke kudrnatému chlapci s povytaženým koutkem úst nahoru.

"Co potřebuješ Žiletko?" Ušklíbla jsem se, ale nezvedla se, protože mi bylo jasné, že na to čeká.

"Namažeš mi záda?" Zeptal se nevinně a podal mi MŮJ opalovací krém.

"Neměla by se na tohle obvykle ptát holka?" Mrkla jsem a vzala svůj krém do ruky. Stále jsem ležela na břiše, ale Harry se nenápadně posouval tak, abych se musela víc zvedat. Což se mu ale nedařilo.

"Výjimka potvrzující pravidlo," vyplázl jazyk. Povzdechla jsem si a natáhla se, že si zapnu zapínání, ale Harry mi chytil zápěstí a naklonil se k mému uchu. "Nezapínej se modroočko," zamumlal a pustil mé ruce.

"Nebudu tady chodit bez podprsenky," protočila jsem oči.

"Nemusíš chodit. Stačí, když si oblečeš ty sexy šaty a zmizíš se mnou," uculil se a tím ukázal svoje ďolíčky.

"Kde je vůbec Niall?" Zeptala jsem se, když mi došlo, že tu není.

"Nejdříve jsme potkali Mirandu a potom, co jsme ji stihli třikrát utopit nás donutila koupit jí nějaký koktejl. No a cestou k baru jsem Niallovi utekl. Každopádně, neodváděj téma," zelenými oči propaloval ty mé hnědé a já přemýšlela, co mu na to říct.

"Když já si slunce ještě neužila, natož abych byla ve vodě," pokrčila jsem rameny a hlavu opět položila na lehátko. S úsměvem jsem zavřela oči a vydechla nad tím příjemným teplem a relaxem.

Náhle jsem na sobě ucítila studené ruce a než jsem stihla cokoli udělat, Harry mě zvedal do náruče.

"Do prdele Harry pusť mě!" Křikla jsem a zakryla si hrudník. Díky tomu jsem se ho nemohla držet ani kolem krku, takže jsem mu byla vydaná na milost.

"Ne," smál se jak prominutý a běžel se mnou k moři. Stihla jsem si všimnout jdoucího Nialla s drinkem, ale jakmile si všiml mě, zastavil se a začal se usmívat.

"Harolde Edwarde Stylesi, ty idiote jeden!" Ječela jsem a když mě hodil do studené vody, křičela jsem do ní.

Když jsem se vynořila, viděla jsem smějícího se bratra s Haroldem a také svůj vrchní díl plavek v jeho rukách.

"Hezky tě sem hodil," objevila se vedle mě zrzavá Mira též s úsměvem.

"Mlč a spíš mi můžeš pomoct s tím, abych dostala plavky zpět," zavrčela jsem.

"Promiň, ale já už další rány schytat nechci," vyplázla jazyk. Vyvalila jsem na ni oči, ale když jsem viděla její výraz pochopila jsem, že to myslí vážně. Nasupeně jsem ji probodávala pohledem a rozhodovala se, co udělám.

Buď prostě budu čekat ve vodě tak dlouho, dokud mi ten vršek nepřinesou až sem. Jenže oni to jistě neudělají, takže tahle možnost padá.

Ale kdybych počkala do setmění, kdybych ve tmě mohla běžet k lehátkům a vzít si na sebe šaty, nikdo by to neviděl. Bohužel je tady menší problém. Stála bych ve vodě minimálně pět hodin, z čehož plyne, že by mi nastydly vaječníky, já bych nikdy nemohla mít dítě a ačkoli zrovna teď ho neplánuji, v budoucnosti bych z toho jistě měla deprese. Kvůli tomu bych se řezala a nakonec bych buď zemřela jako stará ženština s tuctem koček (protože co chlap s ženskou, která nemůže mít děti) nebo bych umřela už předčasně na vykrvácení. Nebo bych se otrávila prášky. To je fuk, prostě by to nebylo úplně nejlepší.

A za všechno by mohl Harold a veškeré jeho debilní nápady.

A pak je tady třetí možnost. Ta nejpravděpodobnější asi?

To zvládnu.

Probodla jsem naposledy Mirandu pohledem a poté se sladce usmála na dva kluky na břehu. Oba trochu znejistili, nevěděli, co čekat.

Pomalým krokem jsem se vydala k nim a Niall očividně pochopil první.

"Pane bože, to neuděláš!" Vypískl jak holka a hned si zakryl oči.

"Co chce udělat?" Otočil se na něj Harry, ale když jsem šla dál s rukama podél těla a voda už mi byla po pás, obrátil se zpět a s vykulenými oči na mě zíral.

Letmo jsem projela okolí a naštěstí si nás nikdo nevšímal, asi bych byla napomenuta za nějaké nevhodné chování na veřejnosti, ale co.

"Nebudu koukat na její prsa proboha, to je úchylný! Je to moje sestra, ble! Hoď jí ty plavky!" Prskal Niall a radši se už i otočil. Harry byl ale asi duchem nepřítomný, protože stále držel plavky a s překvapeným výrazem nespouštěl pohled z mé osoby.

Asi nečekal tuhle reakci a já osobně taky ne.

Došla jsem pomalu k němu a těsně před ním se zastavila. Hrudníky jsme se mírně otírali a on už se ani nesnažil odvrátit od mé odhalené části.

Stoupla jsem si na špičky a nahnula se k jeho uchu.

"Díky za navlhčení mého těla, jsi vážně hodný," uculila jsem se. Pravačkou jsem mu vytrhla vrchní díl plavek a ještě před ním se oblékla.

Mrkla jsem na něj a poté ho pomalu obešla s tím, že si vezmu své věci a půjdu do pokoje.

"Už můžeš odkrýt oči brácho."

Obě se strašně omlouváme, že kapitola nebyla zase měsíc, obě dvě nas to strašně mrzí, pokusíme se to co vynahradit. :)

A začneme touto cestou: Byl by zájem o CHARACTER ASK?

Určitě rovnou pište otázky na všechny, kdo se v příběhu objevili! :)

Beloved Bet / L.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat