Louis
Stál jsem tam a udiveně se rozhlížel na našem klasickém místě. A jako vždy, stál jsem zde první.
Přes to všechno, jak tu školu nesnáším mě lehce sžíral ten pocit, že toto místo budu navštěvovat posledním rokem.
"Ahoj!" Ozvalo se vesele vedle mne a už si blonďatá hlava začala vytahovat cigaretu.
"Konečně, Ahoj,"zasmál jsem se a lehce jej udeřil do ramene. Začínal ten každodenní stereotyp. Ranní cigareta u brány, netrpělivé a nekonečné čekání na věčně pozdě chodícího Harolda, snaha učitelů nacpat nám něco do hlavy... Bylo to otrava, ale ty zážitky, co to vydá jsou většinou nejlepší z celého života.
"Pořád máš náladu udělat tu mega párty na začátek školního ?" Zeptal se utahovačně. Byl to zvyk. Každý rok pořádali čtvrťáci velkou školní pařbu, na kterou byli zváni všichni. A tento rok to konečně padlo na nás. A jelikož se do toho nikdo krom nás nehrnul, tak jsme se toho automaticky ujali.
"Ano, na nic jiného jsem poslední měsíc nemyslel na nic jiného, mám pocit, že tohle bude nejlepší party za posledních patnáct let," hrdě jsem se usmál. Na své plány jsem byl opravdu pyšný a i když vím, jak to probíhalo loni v Liamově ročníku, která byla dá se říct velmi, ale velmi vyvedená, tak jsem v hloubi duše věděl, že naše bude ještě lepší. Už jen kvůli tomu, že ji uspořádáme s klukama my.
" To je fajn, doufám, že tam bude hodně chlastu, alespoň," Niall se drze usmál a já měl chuť ho praštit po hlavě.
"To se nemusíš bát, speciálně kvůli tobě ho bude o litry víc," zazubil jsem se a Niall radostně vypískl a následně se zatočil. Nad jeho odpovědí jsem se uchechtl.
"Slyšel jsem dobře spojení slov 'chlast' a 'litry'?" Ozvalo se za námi a následné vybouchnutí smíchu.
Otočili jsme se směrem k Harrymu a oba protočili panenkami.
"Kdes byl?" Ozval se Niall pobaveně a přiložil si již zkrácenou cigaretu k ústům.
"Jako by byla novinka, že chodím pozdě," zavrtěl hlavou, " a navíc, letošní prvačky jsou fakt bomba," zaujatě se kousl do rtu a pak se zákeřně podíval po mně.
"A vůbec, co Angel? Povede se to Tomlinsonovi nebo bude muset hrát fotbálek nahý? " Kysele se na mně zatvářil a Niall lehce sklonil pohled k zemi. Téma naše sázka o Angel ho vždy trochu zalekla. Ale jeho reakci jsem pokaždé chápal, byla to jeho sestra.
"Bude to těžký," řekl pořád s upnutým pohledem do země. " Vypadá to, že tu krysí palici fakt miluje. Já si osobně myslel, že jim to vydrží tak do konce prváku a oni jsou spolu už skoro dva roky." Vydechl smutně.
"Já toho kluka fakt nemusím, nezdá se mi, že by byl takový, jak se tváří. A to je dvojče tuplem," zvedl pohled a pak se na mě zamyšleně podíval.
"Myslíš, že by se ti to mohla povést třeba už na tý párty? Ona by pak, jak ji znám nemohla žít s vědomím, že ho podvedla a rozešli by se," řekl pevně, ale pak tiše dodal větu, která donutila usmát se nejen mne, ale i Harryho.
"Na to je ona až moc čistá duše," povzdechl. Bylo vidět, že ho rozepře se sestrou mrzí, ale toho kluka nesnáší. I když, to jsme upřímně dva
"Tím pádem, jdu pozvat Angel a její bandu!" Zakřičel Harry vesele a rozběhl se ke školní budově. Já a Niall s úsměvy na tváři za ním.
*
Vypadalo to perfektně. Objevili se tu opravdu všichni. Od prváku po náš ročník a musím uznat, že vše vycházelo podle mé představy.Seděl jsem v rohu u baru a pozoroval dění. Niall s Liamem, který si to ač již vyšel tak si nás nemohl nechat ujít, byli u baru naproti mně a hádali se, kdo zaplatí další rundu, Harry tancoval v kroužku s pěti prvačkami a pak poslední, koho jsem si musel najít byla Angel. A bylo to lehké. Seděla u velkého rohového stolu s těmi holkami a já se pousmál, ten její přítel nebyl nikde.
I když z dálky prohlédl jsem si všechny čtyři. Jménem jsem je neznal, to jen díky Angel od pohledu.
Angel z nich zářila nejvíce. Pokaždé, když se usmála, utvořily se jí lehké roztomilé vrásečky kolem očí a nos se jí nakrčil.
Netuším, proč jsem o ní najednu začal přemýšlet takto, nikdy jsem to u žádné nedělal.
"Tak teď je šance, Tommo, "ozvalo se vedle mne a vykouknul tam Harryho uřícený obličej. Ty holky mu daly jednoznačně zabrat.
"Mám?" Koukl jsem se na něj s přiškrceným pohledem a on jenom nečo zamumlal. Netuším co, přes hlasitou hudbu nic slyšet.
"Jasně! A teď už padej! A pamtuj, až budete při věci, zapomeň, že Niall existuje, jinak víš, co tě čeká!" Zašklebil se a ze zádu do mne strčil, takže jsem slítnul ze židle. V ten moment, kdy jsem vykročil se k nám otočil Niall s Liamem a bylo vidět, že Niall poznal, o co se mezi mnou a Harrym nyní jedná. Přivřel oči a následně přikývl. Dal mi tím svolení.
Usmál jsem se pro sebe a snažil se přes parket dostat až ke stolu, kde se Angel nacházela.
Dalo mi to kapánek zabrat, jelikož projít přes místo, kde se divoce hejbe tak padesát lidí a dalších deset si to tam málem nerozdá bylo složitější,ale zvládl jsem to a jediná moje újma byly rozcuchané vlasy, které jsem si rukami lehce prohrábl.
Podíval jsem se na svůj cíl a nestačil se divit. Vedle Angel již nebylo prázdné místo, ale seděl tam Nicolas. Ten, co mi v té dementní sázce jen přitížil.
"Eh, ahoj," usmál jsem na stůl a všechny dívky zvedly pohled. Všiml jsem si, že jedna lehce znervózněla, ale ostatní si držely tvrdý pohled a Nicolas si Angel více přitiskl k sobě. Ta nervózní byla Angel.
"Co chceš, Tomlinsone?" Vyprskl hnusně Nicolas a líbl Angel do vlasů.
"Angel?" Ignoroval jsem ho. Zvedla pohled ke mně a čekala, co že mně vypadne teď.
"Můžu si s tebou zatančit?" Vyřkl jsem sebevědomě.
Angel vytřeštila oči, asi nečekala něco takového.
"Proč bych sakra měla jít tancovat zrovna s tebou?" Zeptala se překvapeně.
"Eh, chtěl bych se udobřit. Nezačali jsme zrovna nejlíp a ty jsi sestra mého nejlepšího kamaráda, takže jsem myslel, že bychom se mohli udobřit, když-"
"Ne! Nepůjdeš s ním Angel, podívej se, co udělal s Niallem!" Té kryse se asi zrovna nelíbilo, že by jeho přítelkyně měla tancovat zrovna se mnou.
Angel koukala do země a byla zamyšlená.
"Tak fajn,"vydechla a zvedla pohled a Nick se na ni podíval pohledem, který dal jasně najevo, že si to nepřeje.
"Klid, zlato, jenom jeden tanec a promluvíme si a budu zase tady," v duchu jsem se pro sebe zasmál. Já mám totiž úplně jiné plány.
Nick ji poraženecky pustil, Angel se napila svého nápoje a zvedla se ke mně.
"To nebude jen tak, že?" Zeptala se mě na rovinu po cestě k parketu.
ČTEŠ
Beloved Bet / L.T.
Fiksi PenggemarJak hluboko jsme schopní spadnout kvůli lásce? Dva lidé, jedna škola. On oblíbený fotbalista, sukničkář a velice pohledný kluk. Ona obyčejná dívka s partou přátel a pár tajemstvími. Bohužel je ale nespojí osud, jako v obyčejných pohádkách. Spojí...