hıh bi bu eksikti.

628 13 3
                                    

Herkes aynı anda geceyi yaşar. Ama herkesin karanlığı farklıdır.

"Nasılsın?" Diye mesaj atsa "iyiyim" diye kitap yazarım.

Ben yaralarımı sardım öyle geldim sana. Sen yaramın nerde olduğunu bile bilmiyorsun.

Senin gülüşün benim mutlu olmama sebep.

Aradaki buzları eritelim derken sular altında kaldık kaptan.

Biraz alkol,biraz deniz, biraz biz.

Dikkat çekicem diye gerizekalı gibi davranan insanlar var.

Hayırlısı diye diye telli baba turbesindeki çaputa döndük yeminle.

Daha iyi olacağını söylediler ama öyle olmadı.

Sonra bir fotograf cikar karşına, bunca zaman unuttugunu zannettigin tüm inancın diz çöker hasretin karşısında.

Sırılsıklam âşıktın da hep kururdun bana.

"Seni kırmak istemiyorum ama" diye  başlayan cümlelerin sonunda yüreğimizi parçalayıp elimize verdiler.

-"kalbinden vurulup ölmemektir aşk"
+"hmmmmm... Güzel. Ama bir harf eksik. Kalbinden vurulup ölememektir desek?"

Hatıralar viranesinde bekleyen caresiz bir garip.

Kadına"ölümlerden ölüm begen" desen. Karar veremeyip begenemeden ölür.

Neymiş efendim erkek olmak olmak kiz olmaktan daha zormuş. Canım sen hiç sağ eline siyah oje sürdün mü?

Hayatım kumar bayım,çok fazla zarardayım.

Bana yalan söyleyen insanlara kızmıyorum yeter ki inandirsinlar. Sanata saygım sonsuz.

-nedir bu on yedinci yaşınızda intihara meyilliliginiz,dedi.
-işte dedim omuz silkerek, Herkesin intihar kalemine vardır mürekkep olan biri.

Karanlıkta nüfus sayımı şöyle yapılır. Yaşayanlar bir sigara yakar.

Seni sevmek bende duygu değil. Alınan nefes. Koyulan kural. Kitaptan farz gibi.. seni sevmek sanki, anne sütü gibi. Bir kere alıp ömür boyu idare etmek gibi.

Göze göz dişe diş sana ben.

Öpe öpe doyamadigim iki sey olsun istiyorum. Biri sen. Diğeri ikimize benzeyen.

Bazen ağlayamazsın. Bir sigara yakarsın. Dumanı gözüne kaçar. Sebep olur.

Ben sigara tiryakisi değilim. Sigara icerken düşündüğümün tiryakisiyim.

Senin aklını alırım diyenleri de akıl hastanesinde ziyaret ettik.

Yaşadıklarımı sana anlatsam. Nutkun durur, dilin tutulur. Lan bunları geç. İçin parçalanır için.

Kalbimde ritim değişmesine, sesimin titremesine, saçma sapan gülümsememe neden oluyordun. Farklıydın.

Hikayenin sonunda ben tüm sokak lambalarını tek tek söndürüyorum.

Göğsümün sol yanında kalp diye taşıdığım sensin.

Yağmur gibi sev beni kaçmak mümkün olmasın.

1 saat omrum kalsa saatler ileri alınır sebastian.

Hava soğuk ve sen yoksun. Amına koyim böyle kışın.

Sanki onu sevdigimi bilmiyormus gibi devam etti hayatına. En acısı da buydu zaten.

Ne umut dolusun ne de unutulursun..

Güzel İzmir'i gece 5'te görün bi de.

Biri bana sakin desin,ortalık fena karışık.

Güldün ve başladı hikayem.

Kırk defa düşsem kırk bir defa koşarım sana. Ama çelmeyi takan her seferinde sen olunca olduğum yere gomsunler istiyorum.

Kalbimi sikeyim seni hala çok seviyorum.

Ben o kapının açılmayacağını bile bile yüzlerce kez yumrukladım.

Artık gitmeliyim. Sizinle tanıştığıma çok sevindim. Ve inanın daha fazlasını kaldıracak gücüm yok.

Kanatlanıyor içimden binlerce siyah kelebek.

Tam mutlu oluyorum derken dert güncellemesi geliyor.

Annem yine "ev hava alsin" adı altında evi kutuplara döndürmüş. Salonda buz kütlesiyle penguen gördüm demin.

O kadar uzağa gitmek istiyorum ki navigasyona yazınca "ooo orası ebesinin nikahı" desin.

'Seni çok özledim' demek istiyorum. Cümlede en çok da çok kelimesi az kalıyor. Sende beni çok özle istiyorum. Bu kez de çok kelimesi çok olur sanıyorum. Anlatınca çok oluyorum. Susunca da çok ölüyorum.

Yüzüne bakarsam gülümserim deyip kafayı başka yöne çevirmek güzel bir küskünlük.

Gökyüzünün sonsuzluğu kadar onsuzum.

Kalkıp gidemediğiniz yerlere dalıp gidersiniz.

Ben seni seviyorum... Gizlice..

Hiç ona sarıldın mı diyorlar. Tebessüm edip sigaramı yakıyorum. Dokunmadan sevmenin ne demek olduğunu o öğretti bana,sarilmasak da olur.

Eksik kaldık zira hayallerimiz yıkıldı.

Ansızın birine rastlarsın pat diye değişir mevsim.

Ben en çok da martıya aşık olan bir balık için üzülüyorum.

Valla mutlu olmak için çabalamıyorum ya. Denk gelirse mutlu oluyorum gelmezse canı sağolsun şeklinde felsefem.

Küçükken çok tatlıydım. Sonra ne tür bir günah işledim bende bilmiyorum.

Mutlu değilim arkadaş neşeliyim mizacim bu. Mutlu olacak bisey yok da dalga geçilecek çok şey var.

Sevmeyi bilen bi adam öne çıksın.

Bak yıllar geçer. Sever biri de beni sen gibi. Laf lafı açar. Ne bileyim hiç aşık oldun mu der durup dururken. Yok desem. Ona yazık.. sana ayıp. Bana günah,dile haram.. sussam, gözlerimi kaçırsam.. yutkunsam hafiften. Hani belli belirsiz gülsem. Cenemle dudagimla filan oynasam. Lafı değiştirmeye uğraşsam ya da kuş geciyor diye cocuklassam. Yakışık olmaz. Olmaz değil mi?

Allah herkesin gönlüne göre versin ama önce bana versin. Ben bi çıkayım aradan, AMİN.

Kolum kadar soru yazıyosun. Çözüyorsun çözüyorsun sonuc 1 çıkıyor. 2-1=? Yazsan çok mu zor amk.

Bana sevgili değilde böyle herşeyi beraber yapabileceğim salak biri lazım.

Git istediğinde konuş, naparsan yap banane diyen kız aslında gitmesini istemiyordur.

İcra memuru gibisin yemin ederim. Yüreğimde hiçbir sey bırakmadın.

Kelepçelendim lan sana. İki gözün bir dizi parmaklık.

Bana bir okulu bile özlettin.

Bere takınca yakışıklı olan erkek ibnedir. Delikanli adam bere takınca baliciye benzer.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin