bakalım..

111 8 0
                                    

Sevgilim uyuşturucu kullanma derken ailemin sigara ictigimden bile haberi yoktu.

Üstünü örttüğünüz birinin cenazesine katılmadan dünyayı anlayamazsınız.

O kadar güzel ki.. sanırsın anası panda, babasi ejderya..

Ayrılalım diyorum "benim gibisini bulamazsın" diyor. Lan amk amaç bu zaten senin gibisini istesem sende kalırım.

Apartman lambasının bile fark etmediği adamlarla uğraşıyoruz. Te allam ya.

Nisan-mayıs aylarında sevgililerin gezdiğini görmek suretiyle oluşan göz yaşarması ve burun akıntısına bahar alerjisi denir.

İsmini söylerken hafif bir gülümseme oluşuyorsa bitmiştir.

Usul usul sevdiginiz bir insan yanınızda olsa da olmasa da aklınızdan çıkmıyor.

Kelebek kadar ömrümüz olsaydı seni seviyorum demek icin bu kadar beklemezdik.

Yaşanması mümkünken yaşanmayan her aşk gün gelir bizden bunun hesabını sorar.

Yolun açık olsun en çokta bana dönen tarafı.

Bütün hikayeler tek kişiliktir,içine aşk karışana kadar.

"Yaratan dünyada en çok maviyi kullandıysa, bize de maviyi sevmek düşer." Demişti. O maviden habersiz, maviyi düşünürken, ben onun karanlığındaki maviye aşık olmuştum.

Sen yeter ki iyi ol. Bende sizlasin her yaran.

Bir kanser gibi gel bütün vücuduma dağıl ama beni öldürme.

Anlatım artık güneş gibi isitani değil yıldız gibi kayani seviyorlar.

Senden sogudum dedigin gün senden sogudum.

Unutma, kapının koluna uzanacak yaşa geldiğinde gitmeyi öğrenir insan.

Kapının önünde ayakkabılarını görmek istiyorum cok mu.

Birbirimizden kacisimiz yine birbirimizedir.

Göğüs kafesine yarıp kalbimi eline verdim ölü sevilmez dedi.

Brokoliyi sevmez, anlarım. Maydanozu sevmez, anlarım. Eti sevmez onu da anlarım. Ama bir insan beni nasıl sevmez, bunu aklım almıyor.

Şimdi ben sana yazmazsam, sen bana yazmazsan başkaları bize yazar. O  yüzden sen bana yaz.

Sen zevke hamilesin, fakat aşka kısır.

1 ay sonra evlenecek akrabamiz bazı teknik arızlar yüzünden düğünümü, iptal olmuştur yazmış. Teknik arıza dedigi gelinin başkasına kaçması.

Sana beddua etmiyorum ama allah senin ömründen alip alıp nesli tükenmekte olan hayvanlara versin.


Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin