Kusur başkasının balkonuna düşen don gibidir kimse sahip çıkmaz.
Zamanında göt dediğin birine bugün don olmayacaksın.
Benimle başlayan hayaller kurma güzelim, ben senin annenin o uzak dur dediği insanlardanım.
Şeytan namaz kılana kadar ayrılık yok.
Çocuk doğurmak büyük sıkıntı çok riskli. 9 ay taşıyorsun sonra bi çıkıyor bakıyorsun babasına benziyor. Nankör.
Erkekler niye her şeye burnunu sokuyo. Babam anneme bu reçel daha kaynayacak mı çok kaynadı diyo. Sen hiç hayatında reçel yaptın mi reçel profesörü.
Ruhun aşka can vermekten acizse. Ne bok yemeye sevdin tabiri caizse.
Rakının beyazına hapsettik kararan umutlarımızı.
Görmek ile bakmak arasındaki farkı gittiğimde anlayacaksın. Ebeninkini görecek ardımdan bakakalacaksın.
Bihter'in Adnan'dan ayrılmak için sebep bulamayıp "bana iyi davranmana katlanamıyorum" demesi.
Merhaba. Ben;uçmayı vaad edip kanadını kırdığın.
Arkanda dağ gibi bir kadın olmadığı sürece hiçbir ormanda aslan kesilemezsin.
Satın almak istediğim şeylerin sadece ekran görüntüsünü alabiliyor oluşum beni çok yıpratıyor.
Denizin dibinde kına gecesi yapmışlar. "Anamın bir tüpü olsaaaa dalsaaa da gelseee"
Kötüsün adam. Baba olsan bırakıp gidecek kadar kötüsün.
Futbol oynasam kim daha yakışıklıysa karşı takımda da olsa topu ona atardım.
Bir insanı evin gibi sevmen ve o evin genelev çıkması. Hadi buyur.
Birinden 'utanıyorum' sonra 'U' gidiyor onu 'tanıyorum' zamanla 'T' de gidiyor onu sadece 'anı yorum' en son 'anılar' da gidiyor 'yorum' bile yapamıyorum.
Reelde titreyen elleriniz sanalda çok hızlı.
Bir tanıdığın 8 yaşındaki çocuğuyla bulmaca çözüyorduk.Cevapları o bilsin diye bilmiyormuş gibi yaptım. Bulmaca bitti bana diyor ki sen ne kadar salakmışsın.
Her hatunun erkeği olursan hiçbir kadının adamı olamazsın.
7 sülalesini 7'ye ayırıp hepsini ayrı ayrı stalklamışım hala bana gelmiş "sen beni tanıyamamışsın" diyor. Halanın ağzındaki altın dişten haberim var benim.
Üzüp üzüp bi de nolur üzülme demezler mi gelde ağızlarına sıçma.
Her gördüğü kıza laf atıp güzele bakmak sevaptır diyenler. Ananızı bacınızı dışarı salın da millet sevap kazansın.
Ben o hikayeyi sen gör diye attım yedi sülalem gördü sen görmedin.
Boşa dil döküyorsun kusura bakma ben yalancı dil bilmiyorum.
De ayrı, da ayrı, sen ayrı, ben ayrı, gel gayrı.
Millet çatır çatır sevgilisiyle yazışsın siz hala benim yazdıklarımı okuyun.
Kızlar, ağlarken kendisine sarılan bir erkeği asla unutmaz.
Konu anlatımlı video dinlerken kenarda çıkan evlenme başvurusu siteleri tesadüf olamaz.
Bebeğim yazmayacaksan söylede interneti kapatayım.
Sigaranın içinde fare zehri olduğunu ilk duyduğumda bende çok etkilenmiştim. Sonra yaktım bi sigara dedim "sikerim anasını ben fare miyim? "
Nazarın da işi gücü yok sana değecek. Sen kimsin ya.
Ahmet kaya'nın "şu kahpe dünya beni sana düşman eder mi?"sorusuna cevapsın.
Evleniriz belki bi gün. Belki çocuklarımız olur. Bana benzer şair olur. Sana benzer şiir olur.
Seni de boşverdim. Bosverdiklerimin arasına hoşgeldin.
Yalnızlığın parisindeyim. Eyfel sana girsin.
Keşke whatsapp'tan da fake açabilsek.
Yüz yüze konuştuğunuz halde anlaşmıyorsanız bir de sırt sırta deneyin belki lafı götünden anlıyordur.