Bu ilişkilerde sabah beni uyandırır mısın olayı ne alaka ya neyim ben köy horozu mu..
Ev arkadaşım öğrenci evinden çıkıp memleketine giderken ışıkları açık bırakıp gitmiş hırsız gitmesin diye. Şu an faturaya bakıyorum keşke hırsız girseymiş.
Maç izlerken mesaj atan erkekle evlenirim.
Bir erkekle kızın arkadaş da olabileceğini anlayın artık herkes birbirine aşık olmak zorunda değil.
Sizinle evlenen yarın başkalarıyla da evlenir. Kimseyle evlenmeyin.
Kızların bir şey giyerken 17 yıllık babasından izin almayıp 17 günlük sevgilisine yıllık döküm gibi yazı yazması beni çileden çıkarıyor.
Arkeolog bile olsanız kuyumu kazamazsınız.
Mezarın üstüne ekilen çiçek ölüyü diriltmez.
Hem sevgilisi olup hem sınavlarda başarılı olanlar bence bordo berelidir.
Benimle konuşmak isteyip istemediğini bilmediğim için senden mesaj bekliyorum.-sorması ayıp siz zengin misiniz?
+ayıp ettin biz belgesel izlerken bile timsah lacoste diyoruz. Hey yavrum hey.Ondan konu açılmasın ama açılırsa da kapanmasın gibi.
Ben ayrılmak istiyorum diyen sevgilinize ortadan ikiye mi deyin. O korku bi sene yeter ona.
Millet bu saatlerde sevgilisini filan arar ben yorganın uzun tarafını.
Evde karısı bayılsa 3 gün fark etmez. Burda bi hatun hastayım yazmış doktor kesiliyor hemde uzman cerrah.
Ben: ona kinli olduğumu belli etmemeliyim.
O: hapşu
Ben: yaşattığını yaşa.Ben istiyorum ki annen seni merak ettiğinde beni arasın.
Hastanede dedikodunun yayılma hızı enfeksiyonun yayılma hızından daha fazladır.
Annemin saçını boyayıp BİM poşeti geçirdik. Misafir geldi. Diyo ki keşke migros poşeti taksaydım.
Manitayla çimlere uzanıp gökyüzünü seyretmek vardı ama bilin bakalım ne eksik.
Adam bastıramadığı romanını paragraf sorusu diye itelemiş. Ayıp ama ya.
Kahveciye 10 liralık kahve alican diyorum 25 lira geldi kalsın mı bu diyor. Neyse sen onu 650 liraya tamamla abi.
Dönüş biletini gelirken almış birine kal diyemezsin.
10 parmağında 10 marifet olsa kaç yazar bir parmağında benim yüzüğüm olmadığı sürece bir hiçsin bebeğim.
Kaş bıyık 15 lira olmuş kızlar bundan sonra frida kahlo ablamızı örnek alsak iyi olacak.
Kendimden kaçtım. Her şeyden herkesten kaçtım. Bilirsiniz mezarlıklar şehrin uzağında olur.
Başkalarının ne düşündüğünün ben onlara başkaları dediğim sürece bir önemi yok.
Sen benim mantımsın kimse sana salça olamaz.
Kızım berk melekten ayrılmış. eceyle çıkıyolarmış. Ecede facede biz aşkı meleklerden çaldık şarkısını paylaşmış. Melek delirdi.