Sevgilimmm❤

100 2 0
                                    

Ben sana üşüdüm senin yüreğin başkasına titredi.

Ondan konu açılmasın ama açılırsa da kapanmasın gibi.

Görüştüğüm kişi başka şehirde yaşıyor ve her hafta gelmeye çalışıyor. Annem de diyo ki  "kendine eziyet ediyo resmen ordan birini bulamamış mı? " sen kimin tarafındasın ya.

Bazı erkeklerin sesi o kadar harika ki böyle hiç konuşmasın 'alo' desin öleyim.

Bırak onlar galataya çıksın.  Biz senle anamın elini öpmeye gidelim.

Bu salı cezaevinde görevliyim. Hastaneye akrabam gelmiş.  Demişler ki "melike hanım cezaevinde" bu gitmiş sülaleye melikeyi fetöden içeri atmışlar diye yaymış. Akraba pişmanlıktır.

Kaçana dur demek emniyetin işi biz arkasından el sallarız.

Akvaryuma iki balık koyarsan onlar zaten sevgili olur.  Ama önemli olan okyanusta karşılaşabilmek.

Bu trip olayı kızlara kitlenmiş yalan yanlış bi algı. Erkekler daha çok trip atıyor aksini iddia eden erkektir.

Biz olanı saklıyoruz siz olmayanı konuşuyorsunuz.

Sigara böreğinin sigarayla alakası yok su böreği desen sulu bişey değil imambayıldıya girmiyorum bile.

Bi daha beni aramadı. Bende onu aramadım. Beni öldüren adama ne diyebilirdim ki en fazla kusursuz bir cinayet işlediği için tebrik edebilirdim. Ama ölü kadınlar hiç konuşmazdı.

"Anladım" kelimesinden nefret ediyorum.  Karşındakine uğraşıp didinip bir şeyler anlatıyosun sana verdiği tek cevap 'anladım'.  Ulan anlamayacak kadar mal olsan gelip sana anlatmazdım zaten. Sanki matematik problemi çözdüm de onu anladın aq.

Biz sadece acımızı seçmekte özgürdük.

Kız lan bu kız tabi kıskanır trip atar.

Ankara Tunalı'da yeşilde geçmeyen araca trafik polisi anonsu: 06 T...  Plakalı araç, neyi bekliyorsun koyu yeşili mi?

Adam saatini satıp kadının güzel saçları için gümüş bir tarak aldığı sırada,  kadın adamın saatine zincir alabilmek için saçlarını satıyordu.

Dün 56 defa girdiğim profiline bugün 29 defa girdim. Böyle unutulursun işte.

Giden döner mi bilmem ama seven bekler.

Güle sormuşlar neden dikenin var.  Gül de demiş kimse ellemesin diye. Papatyaya sormuşlar senin neden dikenin yok o da demiş ben kaşarım.

Sen bir savaşsın bedeli ağır zaferi büyük olan.

Ütüyü icat eden kişi bir şey buldum diye kendisiyle gurur duymuştur.  Allah senin cezanı versin. Kırışık giyerdik lüzumsuz kişi.

Kim demiş hayallerimiz yok diye.  Bir nefes sigarada koca bir ömrün fragmanını çeken insanlarız biz.

Köpeğe ses etmiyorsak sahibinin hatrı var demektir.

Ömer adını alana faruk bedava mı.

3 adet rakı kapağı getirene pilot belgesi bedava. Ayrıca milyonlarca karakola bedava giriş şifresi bu kapakların altında.

Sınava bismillahla girip tövbebismillahla çıkıyorum.

Kış sevenleri doğalgaz faturası gelince de göreceğiz. Faturayı böyle pencerenin kenarına iliştirir ona bakarak kahve yudumlarsınız romantik romantik. Türk lirasına şiir falan yazarsınız. "Sen benden gittin gideli" şeklinde.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin