vicdansiz

131 7 0
                                    

İnsan yine olsa yine düşerim dediği her kuyuya aittir, biraz..

Senden olurcesine kaçan başkasına hayat gibi gider.

İhtimallerin intihara çıktığı bir sokaktayim.

Seni çok sevmiş olmam sana yetmedi.

Gün gelir mendil satan çocuk da öcünü alır yeşil ışıktan.

Ona cok benzeyen birini bulursun ve bu zafere çok benzeyen bir yenilgidir.

Hiç kimse bilmez kimsenin hikayesini. Hüzün tek kişilik bir sofradır.

Kural bu, sevildigini anladığı zaman giderler.

Herkese güldüm bi sana ağladım ben.

Sevgilimden ayrılmam için gereken tüm imkânlara sahibim su an ama sevgilim yok mecbur ayrilamicaz.

Hava tam sevgili ile erik yerken sapirdatmadan ye sunu deyip ağzına vurmalik.

Sana veda edemiyorum ama kavuşacak gibi de değiliz.

Eski sevgilim arkamdan orospu diyormuş, onunla birlikteyken de aynı anneme benziyorsun derdi.

Bana diken gibi batarken başkasına çiçek açışını sikeyim.

Tüm sokaklarda bağıra bağıra adını söylerim ama senin sokağına varınca susarim.

Adamın nedenleri vardı, kadının beklentileri. Olmadı olamazdı.

Bazen herşeyi görmek için gözler yetmiyordu değil mi?

Konusarak da anlaşamıyorduk, susarak da. Ben yazmayı tercih ettim o okumadi.

Belli ki bana ihtiyacı yok.

Kızlar saçını kazitiyor erkekler topuz yapıyor, bu ülkeye acil format lazım.

Gelinlikle kefen ayni renktir, seçtiğin insan sana bir ömür ya cenneti yaşatır ya cehennemi.

O sana mesaj atmaya usenir sen onunla hayaller kurarsin.

Şarap gibi kadınlar genelde kola gibi adamlara aşık oluyor.

İçimdeki pollyanna tinere başladi.

Bazı insanlara geri zekalı bile diyemiyorum, o bile bir miktar zeka gerektiriyor çünkü.

Küskünüm ama bir içten bakışına yumusarim.

Ben yüreğimde idam ettiğim kişinin sandalyesine tekmeyi vurmuşsam donupte geriye bakmak "yaşıyor mu?" diye.

Künefe gibi insanlar var. İçi tatlı dışı kaşar.

Seni babana mujdeleyen hemşirenin, mezun olduğu okulun temeline dökülen çimentonun üretildiği fabrikanın yollarını sikeyim.

Biliyor musun, evimdin sen benim. Ailemdin, nefesim, karanlıkta elimdin. Sen benim ilk göz agrim, islandigim ilk yağmurdun.

Ama bu şehirde bir yanlışlık var, hicbir sokağında sen yoksun.

Sesimdeki çaresizliği anlama diye sustum.

Eskiden çarpışınca kitaplar yere düşerdi. Simdi iphoneler samsunglar düşecek, aşk falan da olmaz. O kadar para vermisim direk kafa atarim.

Başladığın cümleyi kendin bitirmezsen noktayı başkası koyar.

Kadın derin adam yüzme bilmiyor.

Birine aşık oluyorsun ve dünyanın nüfusu ikiye düşüyor.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin