Korku filmindeki kız: hazır elektrikler kesilmisken, şimşekte çakıyorken şu alt kattan gelen sese bakim. Malım ben.
Superman türk olsaydı, pilot arkadaşı onu havada görünce şaka olsun diye uçağı üzerine sürerdi.
Elimi sallasam anca sağı solu kırar dökerim. O kadar şanssızım.
Hayal kurarken bile "sacmalama bu olmaz. Geç bunu" diyorum.
Yatmadan önce kaç saat uyuyabilecegini hesaplayan tek insan ben olamam heralde.
Lan ben bu dünyaya "hayır olsun kanka" demeye mi geldim.
Soruyorlar diyorlar ki: "kime koşarsın canın yandığında? En sevdiğine mi seni en çok sevene mi?" Gerizekalı değilsem doktora koşarım ben.
Otobüste yanımda oturan çocuk çarpılıyor sandım. Meger beni rahatsız etmeden cebinden telefonu çıkarmaya çalışıyormuş.
Makyaj anlayışı eyeliner ve göz kaleminden ibaret olan kız güzelliği diye birşey var. Diğerleri bildiğin filli boya.
Peynir-ekmek yiyince gariban. Peyniri ekmegin üstüne koyup bi de kürdan batırınca sosyete. Vay be.
Hayatımıza en az üç kere yanlış kişi girince kısmetimiz bloke oluyor.
Otobüse binen kişiye aşık olup ininde aşk acısı çeken tek milletiz.
Millet uyurken sevdiğini düşünüyor ben eve hırsız girse ne yaparım diye taktik geliştiriyorum. Yalnızlık damarlarıma işlemiş.
İlk adımı kızdan bekleyen erkek yarın tektaşta ister gibime geliyor.
Bir kızı on kişi ister kız kendini istemeyen on birinci kişiyle kafayı bozar.
İlişki durumum: ele güne karşı yapayalnız böylede olmaz ki..
Asal sayı gibiyim bana kendimden başkasının faydası yok.
Bir kıza "kelebek gibi duruyorsun" desem hoşuna gider ama "yarin geberecek gibi duruyorsun" desem kafami kırar. Al sana üslup farkı.
Patronun sağ kolu olayım desem patron solak çıkar. Şanssızlıkta bekar bekirle yarışırım.
Çikolatayı mı daha çok seviyorsun diye sorsalar çikolatayı derim. Sevgilim olsa sevgilimi derdim.
Penguen olmakda zor. Mesela ciddi bir şey konuşuyorsun bitince yine paytak paytak yürüyeceksin. Karizma yerlerde valla.
Sokakta el ele yürüyen çiftlerin %74'nün el kanserine yakalandığını biliyor muydunuz? Bilemezsiniz tabi kıskançlıktan ben uydurdum.
Kimi leb demeden leblebeyi anlar kimini de çoruma götürsen anlamaz.
Bi kız sana 'sen varya bitanesin' diyorsa ondan umudu kes kardeşim çoktan kanka olmuşsun.
Sadece "onunda sana selami var" yalanı yuzunden bile cennet zor gözüküyor. "İlk firsatta görüşelim"leri söylemiyorum bile.