sevgiye alerji

105 6 4
                                    

Gönül yıkana uyku haram olmalıydı gönlü yıkılana değil.

Ki ben uykuya bile küstüm,sırf seni rüyamda göremedim diye.

Üniversiteye giriş için saçma sistemler çıkarıyorlar. Herkes burcuna göre yerleşsin işte koç burcu koç üni, aslan burcu galatasaray üniye.

En sevdiğim hava güneş olcak ama sıcak olmayacak. Ara ara yağmur da atıştırabilir ama ıslanmıcam. Uzakta da kar yağacak onu izliyecem.

Uzaktan akrabaları yakından görünce başım ağrıyor.

İnstagram kullanıpta fake hesabı olmayan bizden değildir.

Lan ben senden vazgeçemiyorum.

O kapı kapandı diyorsun da, durmadan delikten niye bakıyorsun be çocuk.

Nasıl olsa bi şerefsizlik yapacak deyip kimseyle tanışmıyorum.

Neymiş efendim sabahları erken uyanmak insanı dinç tutup,ömrü uzatıyormuş. Belki ben yatağımda ölmek istiyorum sana ne.

Ağzımla kuş tutsam beni sevmeyecekmiş. Affedersin ama o kuşu götüne sokarım senin.

Herkese iyi geceler. Senin inşallah yatağa girdiğinde çişin gelir.

Eger seni çocukken görseydim, salıncak sıramı sana verebilirdim.

"İlişkisi yok" durumunu "pusuya yattı bekliyor" olarak değiştirdi.

Yanlışım varsa yanlışın vardır güzel kardeşim.

Senle alakası yok ben yanmayan çakmağa da böyle ısrarcıyım.

Üç saniye göz göze gelişlerin üç sene unutulmayışı var.

Gerçekten birbirini seven iki insanın el ele sağ çıkamayacağı yangın yoktur. Biri yandıysa diğeri elini bırakmıştır.

Marsta koloni halinde bir milyon kişi yaşayacakmış. Bizden giden olursa hemen; koloni avm, meşhur koloni çiğ köftecisi,koloni city inşaat aş.

Kıyıya vurdu hayallerimin cesetleri.

Sizin peşinde koştuklarınızın bende okunmamış mesajları var.

Tatlı dil yok, deliginizde kalın.

Ben bir parfüme 1500 lira versem, sadece aşırı özel zamanlarda 1 fıss kullanırım. Anca uzaylılar oturmaya gelcek falan.

Senin yolun çin kerhanesine dönmüş sen sevme.

Kimseye hatır borcum yok, ben o kahveyi yalnız içtim.

İnsanlardaki bu benim gibisini zor bulursun egosu ne kadar saçma ya. Senin gibisini istemediği için ayrılmış niye bir daha bulsun.

Tam "yenge" olucam yerime biri atanıyor.

Ne demek artık sevmiyorum. Lan daha bağlanma büyüsünün taksidi bitmedi be.

Aşk tabiki tesadüfleri sever bela geliyorum der mi?

Piraye çok sevdi. Nazım her kadına şiir yazdı.

Oda seni sevecekti ama çok kişiyle fingirdedigi için vakit bulamadı.

"Lütfen" kelimesini tek sevdiğim yer. Bankamatikte yazan "Lütfen paranızı alınız" cümlesi.

Whatsapta 23 kişiyle konuşur, instagramda 12 kişiyle mesajlasir, snapchatte 10 kişiyle snapleşir ama sorsan ciddi ilişki istiyor.

Adam, 450 milyarlık arabanın arkasına "bir umuttur yaşamak" yazdırmış. Seninki umutsa bizimki patatesli kır pidesi o zaman.

Yorgana sarılıp yatmaya çok alıştım. Artık evlenirsem kocama nevresim kılıfı geçirip öyle uyurum.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin