Masum olamamış

62 3 0
                                    

Öyle bir devirde yaşıyoruz ki bakireliğini kocasına saklayan onca kadının dudağı onlarca erkekten hamile.

3 tarafı akıllılarla çevrili bir deli yarımadasıyım.

1 yıl sonra survivor, ünlü'ler Suriyeli'ler.

Tadını çıkaramadığınız kadınların adını çıkarmayın adam olun.

Hanımefendi siz bu dünyanın güzel sanatlar fakültesi misiniz?

Yakışıklı erkeklere gelen arkadaşlık istekleri; pelin selin buse nazlı
Bana gelen arkadaşlık istekleri; günahkar sokakların tövbekar kızı
Cemaati döven girl
Vefasız alemin yorgun bacısı

Zamanım yok ne demek ya.  Gün bana 24 saat sana 15 saat mi?  Niyetim yok desene şuna. 

İnsanlar değişmez biliyorum sadece daha iyi yalan söylemeyi öğrenirler.

Sana gerizekalı demiyorum ama zekadan vergi alınsa maddi durumunda bi değişiklik olmaz.

Alkol alana mutluluk bedava.

Arkadaşlar mesajlaşmanın amacı dakikalar içinde cevap almaktır.  Saatlerce cevap beklemek istesem gider mektup yazarım.

Hala dayanabiliyor oluşuma dayanamıyorum doktor.

14 kere kpss'ye girmiş tanıdığım var. Bi kere  alışınca bırakmıyosun demekki.  Bu sene gircen mi dedim.  Uzaklara bakıp bir anda kopmak kolay mı  dedi.

Keçileri kaçırdık simdi sıra öküzlere geldi.

-wp'de ben dahil 10 kıza aynı türküyü göndermişsin şerefsiz. 
+halay kızım o tek kişiye mi göndereyim.

Parmağımı kıprdatmama bile değmezken ben aklımı oynattım.

Hastane pozitif'in kötü anlama geldiği dünyadaki tek yer.

Hastaya röntgen filminiz çok güzel dedim,  zaten güzel şeyler hep filmlerde olur dedi.

Biz alkolü bıraksak da alkol bizi siyah poşete koyar eve götürür.

Yaw he he bilmem ne burcu aldatırsa affetmez ha. Öbür  burçlar halay çekiyor zaten aldatılınca.

Seni bir kız mutlu ediyorsa ikinciye ne gerek var öküz.

Bakın bu ülkede kitaplar ve alkol pahalı,  yani bilgili ve mutlu olmamız istenmiyor.

Kadınının adamı olamayan kalıbının adamı hiç olamaz.

Veterinerlerin vejeteryan olması lazım.  İnsan hayvanını yer mi ya

Haydaaa seni de anan benim için doğurmadı.

Az önce birine aşık oldum istek gönderdim kabul  etti.  Bugün beni kabul eden yarın başkasını da kabul eder dedim sildim.

Çamuru kir sanıyor,  topraktan gelen insan.

Sevgilim ailemle yaşıyorum demişti meğersem evliymiş

Sonra bir müslüm baba şarkısı yankılanacak kulaklarında "başka yer başka zaman sensiz ömrüm olsun" diyecek o an ömründen ömür gidecek.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin