O gülüşünüzün muptelasiyim bayim.
Kendi halim diye bir yer var ben hep ordayım.
Ders calısıcam ama ilk adımı ondan bekliyorum.
Senin o kokun varya,ben içime çekeyim diye var.
Öldürmeni temenni ederdim,yaralı bırakıp gitmeni değil.
Allah herkesi bilincaltindakine bağışlasın.
Ben gerizekalilarla mücadele vakfı mıyım?
Cevap vermeye üşeniyorum, laf soktu sanıyo kemik beyinli.
Orospuya sigara vermişler, çakmak var mı demiş.
Yüzüme karşı havlamaya cesaret edemeyen köpek arkamdan hırlamaya başlamış.
Canım senin bekar olduğunu eşin biliyor mu?
Otobüs gelince atılan sigara gibi yarım sevmeyin insanları. Ya sonuna kadar için ya da yarım bırakmayın.
Eskiden iyiymis gönder mektubu bir hafta kafa dinle. Simdi '13 saniyedir bana yazmıyorsun. Birşey mi oldu' 'evet 13 saniye icinde evlendim'
Sevenlerin arasına kara kedi girmez. Kaşar girer,sürtük girer. Pust girer. Gavat girer. Ama kedi girmez günahını almayin hayvanciklarin.
Senin suskunluğun asaletinden değil, fesatligindan. Bir şeyler planliyorsundur yine.
Varsın olmasın her istediğimiz. Biz olana elhamdülillah, olmayana da eyvallah deriz kardeş.
Mal mısın deyince evet diyorum karşımdaki mal gibi kaliyo.
Güven kelimesinin bedelini çok ağır ödedik. Üstü kaldıysa sadakamiz olun kardeş.
Sen bana hep böyle bak. Hep böyle. Senden başka hic kimse yok der gibi değil. Senden başka hickimsem olamaz der gibi.
Napıyorsun lan atatürkün ilke ve inkilaplarindan sonra ülkenin başına gelmiş en guzel şey.
Kör sağıra çok guzelsin dedi. Aşkı açıklasanıza bana.
Sınav sırasında bi anda ayağa kalkıp hocaya bebeğim sen böyle herşeyi soracak mısın demek.
Gelişinin farkına varamadım belki ama gidişinin her detayı aklıma bir bir kazındı.
Otobüsün geleceğini bile bile yaktım sigaramı,gideceğini bile bile sevdigim gibi.
Biri beni överken; daha detaylı anlatsana nasıl harikayım.
O adam ağlayarak sigara içirdi, affetme.
Ben cehennemin ne anlama geldiğini sevdiklerim canımı yakarken öğrendim.
Stalklayip stalklayip beni ilgilendirmez demek.
Birden gecem tutarsa güneşi çevir bana.
Oğlum gözleri çok guzeldi lan.
Eşi bulunmaz bir kadınsın sahi bu kaçıncı yarım kalışın?
Kalbin seni sevmeyeni yaşatsın, ben seninle ölmeye raziyken.
Rakının yanında sen iyi gidersin o yüzden gitme.
Facebook'ta bazı insanlara bakıyorsun "best model of the world" dışarda bi görüyosun "zort model of dı tırt"
Atilla ilhan'in "o mahrur beste çalar. Müjganla aglasiriz" dediği kısımdaki müjgan'ın "kirpik" olduğunu öğrendiğimde hayatın acımasız olduğunu anlamıştım.
Dedi gidersem bitersin.
Dedim gitmezsen ADAM değilsin.İyiler daima kazanırmış. Açıkçası ben daha kazanan bir iyi görmedim. O yüzden forever çirkeflik,fesatlık, pislik, ciyanlik.. uwwww beybi.
Kusura bakma da öyle güzel gülünmez(UMUT)
Yine uyuya kaldı ve ben üstünü dahi örtemiyorum.
Uyku gelmiyor, sen gidiyosun. Ne sikim iş lan bu böyle?
Aklıma aniden herşeyin en iyisine layık oluşum geldi.
Öyle güzel gülme be.
Kardan adam güneşe aşık.
Üşüdüysen sevgilini yakalım.
Aşurenin içinde bir ben yokum yazmış kız. Gerizekalı aşurenin içine kaşar konulmuyor ki bari günaha girme boş yere.
Hergün biraz daha sana ne.
Ben,beni kaybetmeyi göze almış birine bir daha kendimi buldurtmam. Nokta.
Bir kahvenin kırk yıl hatrı varsa gel biz seninle rakı içip işimizi sağlama alalım.
İngilizcemizi geliştirmek için ev arkadaşıma artik ingilizce konuşalım dedim. 2 haftadır konuşmuyoruz.