artık burdayım

304 15 3
                                    

Desen ki şehir girdi aramıza, yakardım istanbulu söndüremezdi marmara.

Bakma öyle cennet gibi ölesim geliyor.

İlk göz ağrımdın be ne çok ağrıdın.

Gözyaşı ruhun kanıdır.

Hayat silgi kullanmadan resim yapma sanatıdır.

Zaten pek umudum yoktu hic olmasa da olur.

İnandığım herkes canımı bir miktar yaktı. Sen ise cigerlerimi küllük yaptın. Bu siziyi anla,ne olur anla!

Yağmur yağıyor ıslanıyor etraf, ağlasam kimse anlamaz değil mi?

Sayın ulaştırma bakanı,kavuşamıyoruz.

Ulan bi kar yağdı alayınız cemal sureyaya döndü amk.

Yıllar önce ananın gebelik testi negatif çıksaydı simdi benim hayatım pozitif olacakti.

Naber lan ziyan olduğum.

Baazen allah kurtaruyor sizz ayrilik sanıyorsunuz.

Baazen allah kurtaruyor sizz ayrilik sanıyorsunuz.

Arkadaşlar bu kar olayini fazla abartmasak mevsim kış ne yağsın gökten zebra mı yağsın antilop mu yağsın ne yağsın.

Aklima geldiginde beni gülümseten herkes aklıma geldikce sovdugum insanlara dönüştü.

Bazi insanlardan değişmesini beklemeyin yılan sadece derisini değiştirir huyunu değil.

Odunum ben tutusturabilene aşk olsun.

Kardan da olsa adam gördünüz hadi yine iyisiniz.

Hissettiğim duyguları anlayamaaz oldum.

Millet karda sevgilisiyle kartopu oynasın. Bende camlara hoh diyip kalp çizeyim. Where is the adalet?

Karda yürüyüp izini belli etmeyenler hadi yine iyisiniz. Tam sizin havanız valla.

Allahim karsima helal süt emmiş birini çıkar. Sütun markası hiç önemli değil.

Kar temali fotolarınızı begenmektn zatürre oldum.

Seni sevmek sucsa ara 155'i gelsin lan.

Bir seyi cok istersen olur lafina tepki olarak doğmuş gibiyim.

Tamam eller günahkar da sende az orospu degilsin.

Sosyal medya sayesinde şükretmeyi öğrendim. Öyle gerizekalı tipler varki bakıp bakıp ya böyle olsaydım diyorum.

Prensip olarak sadece beni seven insanlari sevebiliyorum gerisei teneke.

Zaman zehirli bir meyvedir,hayat dalındaki.

Ölürüm sana dediği gün geber demeliydim.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin