Ben sana ilac olurum da sen benim yan etkilerime dayanamazsın.
Bir kadına naparsan yap ama asla ona senden intikam aldırtacak bir hata yapma. Eger yaptıysan da bir kenarda ölümü bekle. Besmele biliyon mu?:)
Kendi saçını balık sırtı şeklinde kusursuzca ören kız yeminle herşeyi yapar.
Bu gece kafam bile kendi yolunda bulaşma bana.
En güzel mesajlardan biri "kimle konuşuyorsun lan sen?" Mesajı..
Seni anlatırken titreyen sesimin hesabını ne zaman vereceksin?
Ruh esim benden salak heralde. Hadi ben seni bulamadım. Peki Sen niye beni hala bulamadın?
Arkadaşlık aşamasının bir tık üstünde sevgili aşamasının bir tık altında olan bir süreç var. İşte o süreç iliskinin boka sarmadigi tek süreç.
Balkona çamaşır astigimda sevdiğim kıyafetleri beş kere falan mandallıyorum düşmesinler diye. Seni severken nasıl korurum sen düşün artık.
Ben şeker gibi adamım da doğru çayı bulamadık iste.
Şey çok güzel değil mi, başkası yapınca kızıyor ama sana bir sey demiyor.
Şimdi iki yabanciyiz ama eskiden sarılmıştık.
Çok hoşsun ama boşsun.
Sarılsak geçerdi,darıldık kaldı öyle.
Birini aniden hatırlayıp ic cekmek de sigara içmekten sayılır.
Sen bana bir adım atsan ben sana ucan tekme atarım unutmadım yaptıklarını.
Dönemeyecegin iki yer var; biri benim yanım, diğeri çıktığın yer.
Üniversitedeyken annemler sürpriz yapıp gelmiş. Kapıyı sevgilim açmıştı ben yokken. Sen kimsin deyince salak panik yapıp ben abisiyim demişti.
Gidişata bakılırsa pek gitmiyor.
Dosta da yenildik, aşka da. Ama düşmanlar hala hayran.
Bana hava aticam diye kendini fazla kasma. Damarındaki kan bile bana hasta.
Her gece 50 tane cinayetiniz var ama sabah bir tane cenazeniz yok nasıl olcak.
Polikliniğe birkaç kişi girdi. Hasta kim dedim. Evde diyo. Niye diyorum hasta çünkü diyo. Bravo.
Biriydin benim icin, o binlerce adamdan.
Kız: sivrisinek olsam uca uca amerikaya giderim ne isim var benim odamda.
Sivrisinek: bi akilli sensin zaten.Değil erosun oku dedemin bastonu da girse olmayınca olmuyor.
Sen onu seviyorsun diye o seni sevmek zorunda değilmiş. Yoo zorunda.
Yalancının mumunu bir şafak vakti üfleyeceğiz.