Çeyrek altın 287 lira olmuş. Lütfen bütçemizi sarsmayacak sıklıkla evlenin. Hem biraz daha tanıyın birbirinizi aceleye gerek yok.
Yeşil çay göz altı morluklarını mı gidersin. Zayıflamaya yardımcı mı olsun. Kan basıncını mı düzenlesin depresyona mı iyi gelsin neye yetsin bu Yeşilçay.
Uyandım ama yemin ederim buna hiç gerek yoktu.
Millet aya çıkıyor ben hala "apartman kapısını tuttu kesin bana aşık" kafasındayım. Beynim nerde acaba?
Bazen aniden bi evlenme isteği geliyo. Biraz bekleyince geçiyo demekki neymiş evlilik geçici bi hevesmiş.
Graham Bell'in yüzü suyu hürmetine ara bari.
Hani zeki müren diyor ya "beklersem saçıma aklar dolacak, unutursam aşkıma yazık olacak" tam o kıvamdayım.
Tipi tarlabaşı egosu nişantaşı.
Aradığım sahiplenme:
-ha bi de bundan sonra sevgilimsin. Çıkıyoruz haberin olsun.Gece 12 olmuş evdeki misafir ben gideyim artık dedi. Valla ben biz gidelim diye bekliyosun sanmıştım. Kendimi de buna hazırlamıştım. Bu radikal kararın sürpriz oldu.
Çubuk kraker 25 kuruştu 50 kuruş olmuş. Pakete de büyük boy yazmışlar. Normal pakette 33 tane oluyodu simdi saydım yeni pakette 56 tane var. Fiyat artışına göre 66 tane olması lazım. 10 tane eksik ne diyim haram zıkkım olsun.
Paranoyak olduğumu belli etmemeliyim:
-Ayağım ağrıyor ya
+neden
-yürümekten
+kızlara mıVirüs girmiş gönlüne format atsan ne fayda.
Eleştiriyorsunuz çünkü yaptıklarımı yapacak cesaretiniz yok.
Abimde 15 yaşında evden ben gidiyorum diye çıktı babam siktir git dedi. Abim 10 sene falan eve gelmedi babam diyo ki siktir git ağır mı oldu.
Besyoculara o kadar özeniyorum ki okurken eşofmanla çalışırken eşofmanla oh valla. Sonra kot giyince şık giyindik sanıyorlar.
Kankamın boş işlerle uğraşmakta üstüne yok. Tek sorun benimde ona uymam.
Biz Superman değiliz sıkıntısı olan 155'i arasın.
Ofiste müdürler için sürekli bey/hanım deme alışkanlığından arkasından anasına küfrederken bile vazgeçmiyorlar. Celal bey çok orospu çocuğu ya.
Ya knka senin matematik notun ayakkabı numarandan düşük sen konuşma istersen.
Uzun boylu kızı napıcan aslanım hergün perde mi taktırcan.
Tartışığım çocukla konuşmaları ss alıp kız grubuna atacağıma yanlışlıkla ona atmıştım. Soru işareti atmıştı. Dicek bişey bulamayınca şey demiştim yazdıklarına bi de benim gözümden bak istedim.
Hangi alet ölçebilir gülüşünün sıcaklığını.
Mecnuna demişler ki ; " uğruna öldüğün leyla bu mu? " mecnun da demiş ki "ya aslında instagramda böyle değildi ben de anlamadım "
Hayat oyununda ya seyirci kalırsın ya da ayağa kalkar rolü alırsın.
Baktım elimden başka bir şey gelmiyor bende onun diş fırçasıyla tuvalati ovup yerine geri bıraktım. Pişman değilim.
Bu harry de az saf değilmiş. O kadar büyünün arasından bi göz bozukluğu düzeltme büyüsü yapamadı. Tamam madem bilmiyosun hermione'ye sor.
Susuyoruz çünkü kimse yüksek sesle cinayet planlamaz.
Simdi benim aklıma bişey takıldı ismi saniye olan 60 yaşına gelince dakika mı oluyor?
Eşinin ölümü üzerine üzüntüden makberi yazan Abdülhak hamit eşinin taziyesinde tanıştığı bir kadınla iki hafta sonra evlenmiş bundan 126 sene önce. Ondan sonra da kadınlar erkeklere neden güvenmiyor.
Semt çocuğuyum diyorsun pembe pantolon giyiyorsun ne iş.
Sağlıkçılar daha iyi sever çünkü ölümün olduğuna şahitler.
Yaptığım her pisliği en yakın arkadaşımın üstüne attığım için annem en yakın arkadaşımı madde bağımlısı aşağılık pislik bi torbacı sanıyo.
Ne zaman sende erken seçim kararı alıp beni seçersin tahminen.
Asıl namussuzluk namusu sadece kadına yüklemektirr.
Saçı bıyığı boyayınca genç oluyorsun da otobüste yer isterken mi yaşlılığın tutuyo koleston kestanesi kılıklı amca.
Kurallara uyarsan eğlenceyi kaçırırsın.Şöyle bir şey okudum dün çok beğendim "insanlara artık kazanmak yetmiyor, başkalarının kaybettiğini de görmek istiyorlar"
Bir kadına tekme atmak sadece karnındaki bebeğin hakkıdır.