Bu erkekler zaten bir şeyi tek seferde anlasalardı maçtan sonra bi de özetini izlemezlerdi.
Bazı erkeklerin mezar taşına ömrü yarıda aklı karıda kaldı diye yazılmalı.
Ne zamanki bir kadını dişi değil kişi olarak görürsek işte o zaman uygar ve ahlaklı bir toplum oluruz.
Annem ben senin yaşındayken kucağımda abin vardı diyo. Napayım bende mi abimi kucağıma alayım.
Düştüysek yatarız bebeğim neden kalkalım.
Yokuşların sonunda yok oluşlar varmış. Bilseydim nefes nefese koşmazdım.
Millet evlenmiş çocuğunu sallıyor bende hala telefonu sallayıp hediye internet kazanmaya çalışıyorum.
İnsanlara din yerine kültürü ahlak yerine bilgisi öğretildi. Sonuç olarak namaz kılıp yalan söyleyen oruç tutup haram yiyen nesil yetişti.
Babam sabahtan akşama kadar haber izliyor. Annem beş dakika başka yere bakınca aç bakalım haberlerde ne var diyor. Yakında cumhurbaşkanı tv'den bizzat babama seslenecek. "Senlik bir şey olursa söyleriz biz sal artık evdekileri.
Hocanın cevaplarını dağıttığı sınavdan 40 almıştım.
Abim mezun oldu işe falan girdi. Kız istemeye gittik. Bir ara babam tuvalet nerde deyince Abim koridorun sonunda dedi. Ölüm sessizliği var şu an. Herkes halıya bakıyor.
Aslan burcu hapşurmuş. Çok yaşa demişler. Aslan burcu da demiş ki siz benim hayatıma karışamazsınız.
O engeli kaldır vallahi bak 155'i ararın stalk yapiyeah burda.
Mesajlaşırken karşımdakinin mesajı yazdıktan sonra Whatsapp'dan direk çıkması deli ediyor. Hemen yazıp fırlatıyor musun telefonu. İki dk dur surda bi şey konuşuyoruz.
Biz seninle uçuşan iki sinek gibiydik. Sonra beni bırakıp boka kondun.
Annem:bu ilişki olmaz.
Arkadaşlarım: bu ilişki olmaz.
Falcı: bu ilişki olmaz.
Amerika başkanı: bu ilişki olmaz.
Diyanet açıklaması:bu ilişki olmaz.
Ben: sanki kaderim gibi hissediyom.Neyin fazla geldiğini düşünüyorum sana sonra annemin meşhur lafı geliyor aklıma. Arpası fazla gelmiştir arpası.
Türkçede "hmm anladım" diye bir söz vardır. "Susar mısın gerizekalı muhabbetin sarmıyor" anlamına gelir. Ne kadar naif değil mi.
Yanıma seni karşıma herkesi.
Biz sevdik de keşke sadece bununla bitseydi.
Sevgili olamadık arkadaş kalamadık fitre ver bari.
6 tl'lik patatesten püre falan da yapılmaz ezdirmez artık o kendini.
Mantara bile kültür veren Rabbim sana vermediyse vardır bir bildiği.
Uzmanlar ilişkide mutlu olmak için kadınların bazı şeyleri görmeyip duymayıp söylememesini öneriyormuş. Sırtına vurup Aferin de diyelim mi?
Sen lunaparksın ama ben büyümüşüm.
Ben farklıyım diyene çıktığı yerin özelliğini sorasım var.
Bir "TÜRK" kızı der ki anam gibi yemek yapmasını da bilirim babam gibi kafa atmasını da.
Gitmek istiyorsa bırakacaksin ipini bazı hayvanlar evcilleşmez.
Fazla asabiyiz. Mermi yeriz laf yemeyiz.
Hoşçakal değil hoşt çakal.
Adamın boyu 1.50 karşıdan gelen 1.85'lik kızı kesiyor. Hadi allah korkun yok yükseklik korkun da mı yok.
Sevdiğini bırak gitsin dönerse senindir dönmezse git al gel o salağı. Kesin kaybolmuştur.
-oksijen israfısın emre siktir git.
+şerefsize bak hele sanki oksijeni kendi üretiyo. Hadi çam ağacı söylese tamam da sen kimsin.-hayat bir çikolata kutusu gibidir. İçinden ne çıkacağı belli olmaz.
+Kanka çikolata kutusunun içinden çikolata çıkıyor sadece. Şimdi neden edebiyat yapmaya çalışıyon ki.Karanlıkta yaşamak istemiyorsan hayallerini ateşe atmalısın.
Başkalarının gazına gelip üstümüze oynamayın bugün gaz verenler yarin kan vermezler.