İlk

63 2 0
                                    

Ayrıldıktan sonra arkadaş kalalım diyen erkeği de anlamıyorum. Napcam senle halısaha maçına mı gelcem okeye yancı mı olcam napcam.
Eski sevgilime, 30 ağustos zafer bayramın kutlu olsun diye mesaj attım cevap vermemiş. Vatan haini midir fetöcü müdür nedir.

Teyzem tıp okuyan kızına zorla et doğratıyor isyan edince de "doktor olacaksın şimdiden alış bunlara" diyo. Kuzenim dayanamadı en sonunda "anne hangi cerrah hastasını kuşbaşı doğrar" dedi.

Bir kadın sana ağlayarak git diyorsa yapman gereken tek şey kalmaktır.

Yağmurluk sordum 380 TL dedi sanırsın günah geçirmiyor.

Çakal rüya gördü diye kurdun soyu tükenmez.

Arkadaşım eski sevgilisinin düğün fotoğraflarını gördü artık beni sevmiyor galiba diyor. Olur mu öyle şey seni kıskandırmak istiyor hemen pes etme.

Gök bilimciler plütonun tekrar gezegen kabul edilmesini haksızlık yapıldığını söylemişler. Yıllardır ne uğraşıyorlar plütonla be.  Ya gezegen özellikleri varsa gezegendir yoksa değildir. Evrakları mı tamamlayamadı anlamadım ki.  Koca gezegeni ruhsat bekleyen esnafa çevirdiler.

-peki senin bölümün ne?
+mahvoloji..

Sevgilimle terasta oturuyorduk.  Uçur beni aşkım dedi. Bende ittim.  Mutluluktan attığı çığlıkları duymalısınız.

Çay demli. Hava nemli. Yapsak mı medeni durumu evli.

Aşığım diyordu ne bileyim Romeo görünümlü pezevenk olduğunu.

Baktın aşık oluyorsun. Engelle gitsin.  Hiş riske girme.

Adamın tüm şifrelerini aldım.  Her gün telefonunu kontrol ediyorum.  Daha da aldatırsa emeğe saygı der affederim.

Aslan erkeğiyle ilk buluşmamız da sigara dumanı gözüme kaçtı ve haliyle gözüm yaşardı. O da gülerek şey dedi "benimle buluştuğun için mutluluktan ağlamana gerek yok"

Arkadaşımın sevgilisiyle birinci yılını kutluyoruz.  Bunu bizim kutlamamız ve dokuz ay önce ayrılmış olmaları dışında bi problem yok.

Değer miydi diye düşünüyorum da teğet bile geçmezmiş.

Bu aralar neden sevgilin yok diye mesajlar geliyor.  Bunu bana değilde benimle sevgili olmayan vatan hainlerine sorun.

"Ulan bu kız bana bakar mı? " demiştim.  O kızdan iki kızım oldu.

Babam aradı.  Telefonu dünyanın en yakışıklı oğluyla görüşüyorsunuz buyurun diye açtım. Allah allah yanlış  aradım galiba deyip kapattı. Öyle ölmem ya füze at.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin