Şimdi prensesler gibi uyumaya gidiyorum. Sabah kesin baliciler gibi kalkarım.
Etrafın askeri birliğe dönmüş. Sefere çıksan yunanistanı alırsın. Hala "az insan cok huzur" diyorsun. Hadi be zilli sende.
Sabahları 8 poğaça yiyen arkadaşım var. Güne aç başlanmaz diyor. Sen güne baslamiyon ki direk cağ açıp cağ kapatiyon.
Ben sabahın köründe daha ayakkabimin sağıyla solunu ayırt edemezken kız saçlarını lüle lüle yapmış.
Dedem gözünden ameliyat oldu. Babam hastanede dedemin fotoğrafını paylaşıp "hacı babanın farları yeniliyoruz" yazmış.
Sen muhteşem bir detaysın ama benim artık detaylara takılacak halim kalmadı.
Yürüdüğün yolları ezbere bilip yanına gelememek ciğerimi söküyor.
Gel kaybol yüreğimde. Biri sorarsa "evinde" derim.
Hayatıma giren ve giden herkese karşı tavrım çok net,geliyo musun hoşgeldin gidiyo musun siktir git.
Öfkeyle kalkarsam zarar vermeden oturmam.
İçimiz bahar bahçeydi bi kaybetmeye başladık ondan sonra mezarlıkta çiçek.
-gönül kimi severse aşk onda güzeldir demiş neşat ertaş
+eee
-ama senin bu kadar öküz bir insann olduğunu hesaba katmadan demiş.Delirmek; yürüyüp yürüyüp hep kendi içine düşmek dedi kaplumbağa.
Ben aile fotoğrafları klasörüne senin fotoğrafını koymuş insanım ne kadar ciddi olduğumu tartışmayalım istersen.
Başkalarının seni ezmesine izin verme. Ehliyet al sen onları ez.
Hayatıma biri girsin gerekirse ben çıkarım.
Tipine bakıyorsun müthiş. Biraaz tanıyorsun beyin ölümü gerçekleşmiş.
Halimiz itten beter. Keyfimiz paşa da yok.
En çok konuşmak istediğim ama iki kelime dahi edemedigimsin. Çünkü parmağında yüzük var.
Dedem kahvede parasına batak oynarken eline bakmadan sekiz demişti. Helal dede dedim, oğlum ben anneanneni görmeden evlendim bu ne ki demişti.
İkinci bir şansa inanmam ben. Ölüyle işim gömene kadardır. Gerisini allah affetsin.
Otobüste tepemde dikilip mesajlarımı okuyan teyzeye dönüp ne yazayım dedim. Bence sen haklisin alttan alma dedi. Konuya o kadar hakim.
Eğer birisi "ne alakasi var ya" diyorsa diyecek bir şey bulamamıştır ve kesinlikle alakası vardır.
Kadınlar diyorum beylerrrr. Düştüğü yerden ayağa kalkarken aldığı bir avuç toprağa sizi gömerler.
Sen geleceğimden, ben gideceğinden eminken olmazdı zaten.. olmadı..
Ve sen simdi 9.90 tl'nin para üstü gibisin. Olmasan da olur.
Maviydi hayallerimizz deniz kenarına çıkıyordu hep, ya da gökyüzünün sonsuzluğuna.
Kimseye boyun eğmedim sana yerle bir oldum.
Sevişti bir bakir ile bakire. Erkeğe milli dediler kadına fahişe.
Bilmedigin yollarda kendine yol ararsan sana yolcu değil yollu derler.
Asla arkana bakma cindirella ayakkabısını almak için dönseydi prenses olmazdı
Kimi zevki uğruna yaptığı çocuğu aldırır kürtajla, kimi sokaktaki yetimi bile doyurur asgari ücret maaşla.
Hapşırınca "cok yaşa aşkım" diyen sevgilimiz olmasa da "oha lan" diyen dostlarımız var çok şükür.
Matematik testin olayım bakisalim seninle.
Normalde yalan dinlemeyi sevmezdim. Ses tonun çok hoşuma gitti.
Sen bana bakma ben senin baktığın yönde olurum.
Bir yıldız kayarken zamanın gerisinde seni dilemiştim gecenin içerisinde.
Aklına düşsen de kaldırıp öpsen.
O efektsiz fotograflar nokta gibu telefonlara binip gitti. Demirin tuncuna fotoğrafın soplusuna kaldık.
Ağzımı yoracak değilim bende sana gülecek yer çok.
Hani bir zamanlar mektuplar biterdi ya; gözlerinden öperim.
Birinin aklında olduğunu bilmek yanında olmaktan çok daha güzel.
Vizeleri duruduran ABD'ye babamdan tokat gibi cevap "bizde sanki amerikaya gidecektik.
Ben sigara içiyorum koşamam öyle peşinden falan.
Duygu orospulugu yapma ya kal sev ya da siktir git.
Zamanla alışmıştım uykusuzluğa, gece çığlıklarıma, gözyaşlarıma. Çünkü eninde sonunda salak bir diplomatın raporuma küçük harflerle intihar yazacagindan adım gibi emindim.
Gidişini bile hiçbir gelene değişmem.