Canım kızım benim minik prensesim baban ananı tavlamaya çalışıyor bekle.
Matematiğim o kadar mı kötü ki seni aklımdan bile çıkartamıyorum.
En az 7 flörtü olmayan da ne bileyim ya.
Ülkenin yarısı kütüphaneleri izdivaç buluşması olarak kullanıyor.
Ya böreğe böğrek diyen birine aşık olursam.
Meyve sebzeyi bile dış görünüşüne göre seçiyorsunuz diyor. Mal mıyız da çürük olanını alalım. Her şeyin edebiyatını yapmayın.
Nişanlım sabahın on buçuğunda eve çiçek yollamış sağolsun var olsun. Yüzün güldü mü diye mesaj atıyo. Valla önce kapı sesine uyanıp çiçeği alan babama soralım istersen sigara yaktı çünkü.
Her şey göründüğü gibi olsaydı eline aldığın deniz suyu mavi olurdu.
Tekneler mesela denizin üstündeyken yanabiliyorlar. Enteresan değil mi? Derdinin devası yanı başındayken yanmak.
Cahit sıtkı tarancı sevgilisi var sansınlar diye tam 6 ay boyunca kendiyle mektuplaşmış. Üstat bu kaçıncı seviye şizofrenlik.
Babamla çocuk sayılarındann bahsediyoruz. Diyor ki 2 çocuk iyi ya ideal. 3 çok valla 3 gereksiz. Bizim üç kardeş olmamız ve benim üçüncü olmam dışında problem yok.
Yüreğimin sana takıntısı var.
Eski sevgilim hikayeme yanıt vermiş. O hikaye bitti yalnız.
"Elini ver sene nabzını bi sayıyım" bilen bilir bu bizim fakültede aşk tohumlarının atıldığı ilk andır.
Serviste dedenin biri parkinson hastası beyin pili var. Eşi olan teyze sürekli konuşunca sinirlenip "hatice sus bak pilim bitecek beni yorma " diye sitem ediyor.
Eski sevgilim arayıp annem sürekli seni soruyor iyi misin dedi iyiyim selam söyle dedim niye konuşmuyorsun benimle diyor benimle sevgiliyken başkasıyla nişanlandığın için dedim ne var yani diyor. Bütün sabrımı bu gerizekalıya harcadığım için pişmanım.
Onu istemiyorum ama onu başka biriyle de istemiyorum.
Beni son kozumu kullanmak zorunda bırakmayacaktın oğlum. Youtube: Telepati nasıl yapılır? Telepatiyle seni aramasını sağla.
Siz ekmeğe mama derken biz fırıncının kızını seviyorduk.
Acaba marketten aynı ineğin sütünü iki defa almışmıyımdır.
Burçları ilk nasıl bulmuşlar acaba? Şey mi demişler Bu çok şerefsize benziyo bunun adı aslan olsun.
-ben gidiyorum
+nereye
-hoşuna
+uğraşıyorsun
-neye
+boşunaMülakat geldi soru sayıları artırıldı beden eğitimi öğretmenlerine alan sınavı geldi. Sürekli yeni eleme yöntemi geliyor. Yakında tüm mezunları bir adaya bırakacaklar sona kalan kişileri atayacaklar. Ya da battal gazinin kılıcını yerinden çıkarabilen atanacak.
Arkadaşıma "sağır birinin kapısı sürekli çalınca ne fark eder? " dedim. "Belki çöp atmaya çıkar" diyor. Umut gerçekten fakirin ekmeği.
Seni gönlümde fazla büyütmüşüm.
Tamam kapatalım dediğin konunun bütün gün aklının arka planında dönmesi.
İnsan hiç affetmeyeceği birini de özlermiş.
Annenin bir sözü vardır " seni seven senin kötü anını hisseder kızım. Sevmeyen kötü anın olduğu an basar gider. "