gözlerime çizdim seni

78 6 0
                                    

Cesareti olmayanın asaleti olmaz. Çünkü cesaretin bittigi yerde esaret başlar.

Erkeklerin önemli olan ic güzelliği, kadınların adam olsa yeter yalanı hiç bitmiyor.

Kadınlar şairleri sever ama müteahhitlerle evlenir.

Adam aşkı "kalbini başkasının merhametine bırakmak" olarak tanımladı. Daha güzel bir tanım duymadım.

Sen sadece bir detaysın mükemmel olan benim.

Her su verene çiçek acan basit bir kalbiniz var.

Adını bilmediğim o güzel şarkılardan bir tanesi gibiydi. Arasam bulamam, bir daha denk gelir miyim bilmem.

Seni tam sileceğim derken hafif tozunu alıyorum.

Soğuk biriyim demeyelim de seninle samimiyet derecemiz bu kadar diyelim.

Arabanın egzozunu bağırtarak kız tavlayacagini düşünen insanın umudundan istiyorum.

Aglamami beklediğiniz mendillerle halay cekmezsem şerefsizim.

Gülüşün hoşuma gitti evlenelim.

Ekmek herkese yetecekti aslında. Tarlaya karga dadandı, ambara fare, fırına arsız, memlekete hırsız..

Nerden bilecektim en zor dersin hayat bilgisi olacağını.

Benim zaafım sana olan sadakatimdi.

Uğruna size balkonda sigara yaktiranlar şimdi başkasına keyif sigarası yaktırıyor.

Değmez derler, yangını uzaktan izleyenler.

Mesela onu da sevmiyorsun artık ama başkasına da gitmeye gönlün yok.

Senin yanında cocuklasacak kadar cok sevmenin sen gittiginde beni bu kadar büyüteceğini bilmezdim.

Evimin içinde ayağının sesini duymak istiyorum.

Kaşarın etrafında fare çok olur sizinki o misal.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin