YENİDEN

63 1 0
                                    

Öfkeyi babandan sevgiyi annenden almışsın. Kırıp döküyorsun ama sevdiğinde öyle masum öyle kırılgan ki...

Çok istesem bile hiçbir şeyin peşinden koşmam. Eğer kendiliğinden olmuyorsa hemen hayat felsefemi hayırlısı kader ve kısmet olarak güncellerim.

Yokluğunu anlasam da kabullenmek o kadar kolay olmuyor.

Ama gözleri nasıl güzel.

Birine aşık olmam için ekstra bir şey yapmasına gerek yok. Ben aşık olacak olduktan sonra çayı ne güzel karıştırıyor diye bile olurum.

Elbette sevmeyenleriniz olacak herkesi memnun etmek orospuların işi.

Eksik anlatmışlar fazlasını yaptım.

Çayı demiyle seni Allah'ın emri Peygamberin kavliyle.

Pi sayısı gibi insanlar var başta sonsuz değer veriyosun. Sonra gerek yok deyip 3 alıp geçiyorsun.

Erkek dediğin esmer olur ne o öyle sarışın tereyağı gibi.

Şu sivrisinekler kan değil de yağ emseydi şimdiye manken olmuştuk.

Üzülmeyin erkekler sizin gününüz yok ama size gününüzü gösterecek bir kadın çıkar.

EKG kabloları gibi olmalıydık seninle. Ayrılmaya çalıştıkça birbine dolanan..

Yürürken o kadar sert bakıyorum ki biri bisey sorsa tutup ağzını yüzünü kırıcam.

Flörtle ilk buluşmada kafeye gidip garsondan türk kahvesi istedikten sonra hatuna bakarak "istersen sen hazırla hem prova olur" demek. Karizmaya bak karizmaya.

Senin sızını başkasının mutluluğuna değişmedim hâlâ.

Ben doğduktan sonra 15 gün adım konmamış. Anneme beni nasıl çağıyordunuz diye sordum. Seni neden çağıralım zaten sabit yatıyordun dedi.

Babam avukat olmamla gurur duyar her zaman ama bugün öğrendim ki bi davasını başka avukata vermiş. Neden diye aradım iyi bi avukat lazımdı diyor. Mezarımı derin kaz olur mu.

Psikiyatri dersinde hoca bir saat boyunca bağımlılık konusunu anlattı. Dopamin dedi amigdala dedi nöron dedi yoksunluk dedi. Dersin sonunda biri diyor "hocam iş kafada biter kafanda bitireceksin."

Adliyeye geldim hakim beklerken aşırı ciddi bi surat ifadesiyle telefona bakıyorum. Milyon dolarlık müvekkillerle konuşuyormuş gibi ama onedio en sevdiğin makyaj malzemesine göre hangi mutfak eşyasısın testi çözüyorum.

12.sınıfta matematikcimize "türev gerçek hayatta ne işimize yarayacak?" diye sormuştuk. "Özel ders verip para kazanıyorum" demişti. Kral adamdı.

Türk tipi motivasyon: bu mal yapıyosa bende yaparım.
Türk tipi empati: aynı şeyi senin anana bacına yapsalar iyi mi?
Türk tipi sosyoloji: elalem ne der?
Türk tipi felsefe: çok düşünme kafayı yersin.
Türk tipi sevgi: ya benimsin ya kara toprağın.
Türk tipi adalet: Allahından bul.

Fotoğraflarını gece boyu seyrederim ama karşımda olsan yüzüne bakmam.

Asistanın birine yardım ediyordum. Başka bir asistan gelddi kullanmıyorsan alabilir miyim dedi. Kullanmıyorsan dediği şey de benim.

Bi kız güzel değilim diyorsa sevdiği erkek tarafından sevilmediği içindir.

Vizeler yaklaştı hiçbir dersin notu yok. Derslere girmediğim için kimseden not istemeye yüzüm de yok. Allahım yardım et diyeceğim o da ayıp olacak hiç çalışmadığım için.

Söz defterim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin