Gece yarısı kalkıp sigara içip kadınları çok sevin. Çünkü onlar hiç üşenmezler gece yarısı kalkıp sizi de severler.
-çok mu üzdüler seni?
+nasıl yani?
-çok güzel gülüyorsun.Özlemek nasıl birşey biliyor musunun? "Dokunmasam da olur nolur bes dakika göreyim" diye allah'a yalvarmaktir.
Platonik olduğunuz kişi ile birlikte olmak icin taktik mi istiyorsunuz? Taktik maktik yok bam bam bam.
Göz göze geldikten sonraki o tebessüm.
Yaprak ağaçtan düşünce rüzgarın oyuncağı olurmuş.
Ego dedigin tavanda olur seninki marsta amk.
Sevseydi yanında olurdu dediler.
Hatayı biraz da kendimde ararken fark ettimde müthiş bir insanım. Canım kendim ya.
Nasıl viskiden sonra bira incelmezse icilmezse, benden sonra da başka kadın sevilmez.
Hepiniz iyi oyuncularsiniz da ben artık o filmleri izlemiyorum.
Bizimde kalbimiz rezidans be.
14 Şubat'ı tersten okuyunca aşk yok, sevgi yalan, bu sevdalar boşuna le bu sevdalar boşuna' yazıyormuş.
İsminin içinde 'a,b,c,ç,d,e,f,g,ğ,h,ı,i,j,k,l
m,n,o,ö,p,r,s,ş,t,u,ü,v,y,z.' Olan kızları sevin.İnstagrama ananızı,babanızı,halanızı, dayınızı getirmeyin. Facebook böyle kaybedildi. Tarihten ders alın biraz.
Herkesin inandığı birşey var bu amına kodugumun hayatında benimki de sensin işte ne yapayım.
Susar mısın aşığım.
Bence okulda kantin yerine bim olmalı.
Öyle her yazdığını okuyup, hangisini üstüme alınayım diye düşünme. Küfürlü olanlar sana.
Seninle ikimiz fena mı olur?
Tüm semte meydan okurken tek kişiye esir dusmektir aşk.
Sevgililer gününde toplu taşıma ücretsiz oluyor mu? Olmuyor, demekki önemsiz birgün.
Ulan,yutkunamıyorum. Hiç mi sevdiremedim kendimi.
Taktik maktik yok, seviyorum deyin bitsin.
Sınavda kendimi kaybediyorum x'i nasıl bulayım.
Hocam, omurilik soğanı göz yasartir mı?
Bazı kırgınlıklar dile getirilemiyor, kalbi delip geçiyor.
Ee arkadaşlar sizden bi bok olmayacağını ve ölü bir yatırım olduğunuzu ailenize ne zaman acıklicaksınız. Ben 2017 yazında inşallah.
365 gün yalnız olan insana 14 Şubat koymaz.
Erkekler sevdiği kızın sevgilisi olduğunu öğrenince peşine bırakıyo, kızlar sevdiği çocuğun sevgilisi olduğunu öğrenince NOLCAK BE AYIRIRIZ diyo.
Sokaklardan,caddelerden onca insan geçti ben oturdum seni bekledim.
Çok masum kızlar gördüm ben, kalbi sadece sevdigi adama ait olan.
Sakalsız erkek ne o öyle susamsız simit gibi.
Neymiş efendim beni arkadaş olarak görüyormuş. Bende seni otlayan öküz gibi görüyorum. Sesimi çıkartıyor muyum canım?
Napiyim ben senden mesaj gelmeyen iphone'u.
Miyop olmanın da faydaları var bakınız kimseyi görmek istemediginiz depresif zamanlarınizda çıkarıyorsunuz gözlüğü full herkes 144p.
3 sene önce 13 Şubatta bir kız çıkma teklifi etti kabul ettim. 14 Şubatta hediye aldım 15 Şubatta benden ayrıldı. Bende hediyeyi geri aldım. Dedim bi akıllı sen misin amk keli.
Allahım beni yaratırken peri tozu mu kullandın bu ne prenseslik.
Başkasına gülüyor be.
Lakin kalp bu maalesef, kalbin konuştuğu yerde mantık söz konusu bile olmuyor.