Bakıp üzülmek yerine bakıp gulusmek vardı.
Hayallerimi kalbime sabitledim. Kim içimi açıp baksa ilk seni görüyor.
GÜN GELİR HERŞEYİN HESABI SORULUR, ŞİMDİLİK MUTLULUKLAR!
Sen benim yaşayamadığım hayalim, tutamadığım gözyaşımsın.
Ve gitmek.. kadının erkeği siktigi tek pozisyon.
Benim cümlelerimle sevişmek zordur kadın. Dokuz ayda değil saniyede hamile kalırsın.
Bedelini benim ödediğim hayatta, keyif aldığım şeylere milletin ne dediği çokta umrumda degil açıkçası.
Ben aslında kendime kızgınım sen öfkemin bahanesisin.
Hikayemiz güzel de prensler dandik.
Klişe laflardan hic hoşlanmam.. mesela; bana "çok güzelsin" diyene "o senin güzelliğin" demem. "Gözlerin iyi görüyor
Bi sözüyle yaralarımı iyileştiren adam yine bir sözüyle tüm yaralarımı kanatmıştı.
Bir yerde okumuştum, insan sahip olduğundan vazgeçebilirmiş. Vazgeçemediği ait olduguymus.
Kız sol gözüne çektiği eyelinerı milimi milimine sağ gözüne de çekiyor sen kalkmış beni sevebilir misin diyorsun. Canını alır, ruhun duymaz. Hey yavrum hey..
Diyelim ki terbiyesizim peki sizze giren çıkan ne?
Daha iyilerine layıksın dicem de beni tanıdın bi kere.
Hayatına soktugun kadın mi hayatına soktu?
Rakı, seninle iciliyorsa güzel. Sana iciliyorsa ne sen sor, ne de ben söyleyeyim.
Herkese vazgeçtim derim ama sana sesim kısılır.
Balık olsam vapur çarpar, oyle bi sans.
Benni görmezden geliyorsun ama en çok aradığın ben olacağım..
-hocam moleküller ayrılıyor mu?
-he git yavsa..Aşk kalbin saygısız misafiridir. İzinsiz gelir, sormadan gider.
Ne gemiyi bekleyecek hal kaldı, ne de o limanda yakacak sigara.
İlkokul arkadaşımı faceden ekledim. Küfürlü paylaşımlar yapıyorsun silmek zorundayım yazmış. İlkokulda da emekli memur gibiydi, halâ aynı lan.
Lan o kadar sevdik, insan bi teşekkür eder.
Tipin önde gidiyor olabilir ama, karakterinin adım atacak hali kalmamış.
Ankara'da deniz, bende psikoloji, sende karakter.
Sevgili değiliz ama konuşuyoruz dönemi kadar tatlı bir dönem yok. Seviyorsun söyleyemiyorsun. O da sevdigini anlıyor ama çaktırmıyor. Efsane olay.
Evim diye sığındıklarımız, bizi sokakta bırakmış, haberimiz yokmuş.
Şehirleri sikeyim, kilometrelerce ötesine hasretim.