Bir yola çıkıldığında yol kararırsa dönen ilk kişi haindir.
Küfür eden kızlara itici diyenlere anlam veremiyorum. Sinirlenince napsinlar şiir mi okusunlar aq.
Yalnızlığını orttugun insan kalabalığa karışınca ilk seni terk ediyor.
Sizi seven insanlara o zaten cepte muamelesi yapıyorsunuz. Umarım birgün cebiniz delinir.
Tura gelirse benimsin yazı gelirse sikerim öyle parayı.
Aşk imkanla inkar arasındadır.
Eksik olmayın dedik fazla olmaya başladınız.
Başlangıç ile bitiş çizgisi birbirine çok yakındı. Ama ben, bütün zamanımı iki çizginin tam ortasında bekleyerek harcadim
Bana ağlamayı yasaklayan, guluslerimi ise merak etmeyen adam..
Okyanusa aşık balık, bir bardak suyuna muhtaç şimdi. Bir damlana bile razıyken hem de.
Ölemiyorsan yeniden dogarsin dedi ölüme fısıldayan adam. Bende onun zihninin kuytularinda yeniden doğdum.
Giderken kapıyı örtmüştü. Ben usumeyeyim diye yaptı sanmıştım ama aslında peşinden gitmemiş istememiş sadece.
Sizi kafamda bile öldürmedim batım. Çünkü ölüler kokardı ve zihnimde ölünüzün kokusunu dahi istemedim.
Gidişlerini bile deliller gibi sevdiğim adam. Öyle bir bakardı ki,her gidişinde ölüme gitse geri döneceğine dair umudunuz olurdu.
İnsan umudunu kaybedince sorunu bambaska yerlerde arıyordu. İkimiz diye bir sey yoktu ve ben buna inanmak.istemiyordum.
Acitsa da kopmamakti aşk, yaksa da birakmamakti.
Ben hep bir insana ait oldum bana hiç ait olmayan bir insana