Ben sana hastayken sen başkasına hemşirelik yapamazsın.
Ucuzlugun yeni adresi senin profilin degilse bende bisey bilmiyorum.
O nasıl güzel gülmek öldürseydin.
Orospu para karşılığı birlikte olan kadına denir,ilişkiyi bitiren kıza değil. Seninki kuyruk acısı.
Gurur falan dinlemeden mesaj atan insanları tebrik ediyorum.
Seni babaanneme anlatsam kim bu gavurun tohumu der.
Okulda hergun yuzunu görüyorum o fotoğrafa istediğin kadar efekt yap gerizekalı.
İyilik yaramıyo şerefsizlik yapın.
"Unuttun mu" diye sordugunuzda "kimi" demek yerine "unuttum" diyorsa, muhtemelen canı epey yanıyordur.
Gitmeyen misafir yoktur,muhabbeti uzatan anne vardır. Ya anne sana ne kadının gorumcesinin küçük oğlunun ehliyet sınavından.
Ey yalnızlık! Herkesin koynuna girip cikarsinda bir tek benimle mi düzenli ilişkin var.
Sonra bi soğuyorum adı bile çirkin geliyor.
Bir bozuk stetoskoptur yuregim bir seni dinler.
Sen ailen görmesin diye arka sokaklarda gizli gizli sevgilinle buluşursun ama allah is watching hesap günü is coming cehennem is loading koçum.
Görüldü ne lan. Sensin görüldü. Görüldü çocuğu.
Ulan bi gülüşü var ben aylardır görmedim.
İçinizdeki orospuya sahip çıkamayınca o akşam çok sarhoştum diye tüm suçu alkole attınız.
Uçurtma misaliniz gotleriniz hep tavan ama ipleriniz başkasının elinde.
Kadının orasına burasına tabiki bakacaksın ama;
Dudaklarına, gülümsüyor mu?
Gözlerine, hüzün var mı?
Göğsüne, bana yer var mı?
Diye bakacaksın.Bu dünyada fakirin ölüsü duyulmaz, zenginin de orospulugu.
Seni öyle unutacağım ki bunu asla unutamayacaksın.
Bence en iyi dedikodu arkadaşı erkek arkadaşın. Çünkü konu zaten hic umrunda olmadığı içiin gidip birine soylemeyecgi başından belli.
Ejderha olsam piknikte mangal yaktirilar.
Abi çok garip bir tesadüf değil mi ya. Düşünsene birine çok aşıksın, sonra bi bakıyorsun o da sana aşık. Abi nasıl ya. O kadar insan varken nasıl denk gelir? Hayır gelsin tabi de nasıl ya?
Moralim bozuk diyorum hic öyle gözükmüyorsun diyor. Napim ağlayarak fotoğraf mı atim.
Kız her hafta biriyle çıkıp ayrılıyo sonrra da kalbime gömdüm diye paylaşım atiyo kalp kalp degil karacaahmet mezarlığı.
Deodorant kullanmıyormuş çünkü iklimi olumsuz etkiliyormuş. Aynen.. arablar fabrikalar falan değil sen leş gibi kokunca dünya kurtulacak.
Adamın boyu 1.50 ama egolarından lego yaparım diyor. Logolardan tabure yap üstüne çık yüz yüze konuşalım.
Ben sana değer verdim diyo sanki biz ekmek arası tavuk verdik gerizekaliya bak.
Erkek dediğin haksız olur. Konu kilit.
Bir yanın papatya diger yanın şerefsiz.
"Karşı cins" adı üstünde hem karşı hem cins. Nasıl anlaşılabilir ki?
Arkadaşım 4 yıllık sevgilisinden ayrılmış. Neden ayrıldınız diyorum konuşacak bir şeyimiz kalmadı diyor. Ee 4 sene konuşmuşlar bana da mantıklı geldi.
İçkiyi gemide içersen elit,
Villada içersen romantik.
Yıldızlı otelde içersen mösyö,
Sokakta içersen ayyaş olursun.Olmuyorsa zorlarız orosspu çocukları boşuna sevmedik.
Herkese günaydın sen uyanma.
Evrene olumlu mesaj göndermişim de görüldü atmış gibi bir gün.