Zaman seni bir fotoğraftan bile ağlaya ağlaya özür dilemeye mecbur bıraksın isterim.
Yanlışlıkla eski sevgilimi takip ettim. Stalk erkek işi değil abi.
Yüzüme karşı havlamaya cesaret edemeyen köpekler, arkamızdan hırlamaya başlamış. "HAYIRDIR"
Psikologuma gittim kadın bana "incinmişsin" dedi. Ağzına sıçmışlar diyemedi tabi okumuş kadın.
Gök gürültüsü gibisiniz sesiniz var icraatınız yok.
Karıncalar on dokuzuncu kattan düşse ölür mü diye düşünmekten hayatıma konsantre olamıyorum. Bu beni neden ilgilendiriyorsa.
Anne tarafı her zaman daha iyidir. Aksini iddia edenin baba tarafı zengin.
Tabiki seni olduğun gibi kabul ediyorum. O yüzden sevmiyorum zaten.
Kavga ederken bana bağırma denmesine de sinir oluyorum. Kavga ediyoruz burda halay mı çekicem bağıracam tabi.
Bir aşık olalım dedik başımıza gelmeyen kalmadı.
Alkolikti, küfürbazdı ama güzel insandı diyeceksin.
Ben estetik cerrahı değilim. Kimse benden gotunu kaldırmami beklemesin.
İstanbuldan New york'a uçmak üzere olan yolcularımız hayat size güzel aq.
Ve kadın, en sevdigi kitabin en sevdiği satırında intihar etti.
Sen gecenin gündüze çıkan en güzel sokağısın.
Mahkeme kararıyla mutluluga erisimimi mi engellediniz bu nasıl hayat.
6 sene tıp oku sonra tus kazan. 4 sene uzmanlık üstüne 8 sezon dr. House izle sonra hasta gelip kulağım şavlıyo desin. Kulağım şavlıyo ne dayı.
Liseye geçtim SBS kalktı, liseyi bitirdim lise dört yıl oldu. Üniversiteye geçtim şimdi de YGS-LYS kalkıyor. İşe girerim KPSS de kalkar kesin.
Ya benimsin ya toprağın diyo sanki marul ıspanak yetistiriyo. Tarımsal romantik seni.
Normalde çok sabırlı biriyim. Ama sabrım bittiğinde limanı yakarım. Gemiyi de götüne sokarım.
Hırsız "ben hırsızım" diyor mu ki orospu "ben orospuyum" desin.
Gelse affetmem diyorsun da adını duyduğunda gözlerin doluyor be çocuk.
Sen onu kalbine sokarsın o senin hayatına bu kadar basit.
Seni affederim ama sürekli laf sokmam şartıyla.
Yazın yaza aşık olanlar şimdi de sonbahara aşık. Yaprak fotosu atıyorlar. Aşk konusunda normalde de ne bok yediginiz belli değil zaten.
Klasik müzik dinliyorum. Kız tavlamak için mi dinliyon diyorlar. Lan türk kızı klasik müzikle tavlanır mı. Kıza bach desem nereye bahıyım der.
Aşure günü aşure dağıtılıyorsa sevgililer gününde de sevgili dagitilsin.
Ağlamam için uzattığınız mendillerle halay çekmeye geliyorum. Şemmammee.
Senin yerinde olsam beni hayatta kaçırmazdım. Salak mısın nesin anlamadım ki.
Döküldü orhan veli'nin dilinden bizi özetleyen durum "yüzüme bakıyorsun ama içinde birşeyler sırtını dönmüş bana"
Müslüman olmamakta zor. Düşünsene bir ses geliyor. Felak yok Nas yok. Napcan?
Öyle çabuk alışmış ki bensizlige varlığımdan utandım.
Aramızda uçurum olmasın diye zirveden iniyorum. Yine nankörsün.
Bir kadını diz çöktürecek tek şey mağazadaki alt raflardır.
Dokunsalar ağlarım demiştim ya hani, yanılmadım. Sana kim dokunduysa ben ağladım.
Çok pahalisin be mutluluk. Biz fakir çocuklarız.
Off evlenelim artık kapansın su konu.
Küçükken enjektörle balkondan su sıkma oyunu falan oynuyordum. Nerden bileydim konunun buralara geleceğini.