Damlayan göz yaşına değer mi dediler, adamına göre değişir dedik.
Gecelerde büyüdük biz. Her ışığı umut sanıyoruz.
Ben eskiye dönersem herkes deliye döner.
Hayat güzeldi ama zordu, evlat.
Meşhur değiliz ama ismimizi bir yerden duymuşsunuzdur.
Sana ev olayım derken sokakta kalmışım gibi.
Ortalık aşk kaynıyor. Yalanın vergisi yok, herkes çok seviyor.
Sen benim ruzgarimsin başkasına esme.
Kendinizi zor tuttuğunuz anlar vardır. Olgunluk, işte o noktadan sonra başlar.
3 kişi el ele tutuşup O-ROS-PU desek, kenardan bi yerden "selam kızlar" diye çıkmazsan bende bisey bilmiyorum.
Allah yarattı diye ben fareyi bile seviyorum. Ama muhattap mıyım? Hayır. Dokunur muyum? Asla.. sende böylesin işte çok şeeaapma.
Çünkü sen pudingime krem şanti oldun.. (Dr. Oetker)
Kimi sevdiysem kısmeti açıldı.
Yoksulluğu sen gidince öğrendim.
Düşünsene beynin var ama kullanmıyorsun. Pardon düşünsene dedim.
Aniden çıkan mevzu gibiydin. Daha neyin ne oldugunu anlamadan sana vuruldum.
Facebook profiline vesikalık koyan amcayla dalga geçiyorsunuz da adam napsın, 55 yaşında aynada foto mu çeksin? Ben seni anlıyorum amca.
Aşık olmadığım biriyle asla evlenmem. Bana aşık olmayan biriyle hiç evlenmem. Biriyle de aynı anda birbirimize aşık olacağımıza inanmıyorum.
Ben seni unutmak icin çabalarken 'ne güzel şey hatırlamak seni' diyor. Nazım hikmet.