Artık sarhoşken bile seni aramıyorsam konu kapanmıştır.
Arayıp sormazlar görünce sen yasıyor musun derler yok ben dönülmez akşamın ufkundayım dönersem ararım.
Nefesim sen iken bir cesetten var mı farkım?
Rakı ve sigara sonrası en güzel gideceek şey senin helvan, öl
Anasi çamaşırları sobadaki askiya aşmış, gugumdeki suyla legende yıkamış. Ama o espresso frappuccino olmadan yaşayamam diyor,bok icesice.
Hiç kimse masum değil. Rapunzel bile kulesine erkek atmak icin 20 yıl saçını uzatan bir orospu sonuçta.
Ulan dizilerde sigaraya içkiye özendirmek yasak ama baldıza yengeye özendirmek serbest.
Biz o son kusura bakıp defteri kapattık.
Prensip olarak çevremdeki herkesten fikir alırım sonra "bunlar ne anlar amk" deyip yine kendi bildigimi yaparım.
Domuzlar eşlerini kıskanmayan tek hayvanmis. Benim esim domuz olsa bende kiskanmam lan.
Mona lisa'nin dudaklarını 12 yilda boyayan leonardo da vinci ve benim gözümü 12 saniyede boyayan sen.
Bzim ülke çok garip ya. Az önce vapurda dayının biri simiti martılara atar gibi yapıp kendi agzina götürerek
martıları trolledi.Her insanın yüreğinde idam ettigi birsi vardir.
Ben ağzıma geleni söylerim. Kimin neresine batacagi beni ilgilendirmez.
Bazılarının hicbir seyi,bazılarının herseyi.
Bir mesajı 5 defa okuyup hala nasil cevap verecegini bilemedigin o an.
Aslinda twitter güzel bir macera. Lafı burdan bi koyuyosun kime gittigi belli değil. Üzerine alınan alınana.
Bana hic gelmeyen birinin baskasina gidişini izledim. Bunu size nasıl izah edeyim.
Seni duymuyorsa ya sağırdır ya da sığır.
Çektigin acilara rağmen, aldigin yaralara ragmen kafani egip "herseye rağmen seviyorum abi" demek var ölümden beter.
Çıkmayan sesim icin yazıyorum.
Bazi gerçekler tokat gibi yüzüme çarptıktan sonra uyandim.
Birisi var gerisi yok.
Siktir et hayat kime güldü ki sana kahkaha atsin.
Sevgili yapinca butun hesaplarını gizleyip,bosta kalinca borsadaki hisse senedi gibi halka acılan insanlardan olmayin sakın.
Cok degil,bir sigara sönmeden digerini yakacak kadar sevdim iste.
Sen gittin ya sonra ardindan dedim ki; gurban ol sen bana emk cirkin soyha.
Yüreğin aşka can vermekten acizse ne bok yemeye sevdin tabiri caizse.
Beni sev,buna ihtiyacim var.
Renkli gözlü insanlarin kameraya gözlerini sokarak poz vermelerine saygi duyuyorum. Benim gözüm renkli olsa kapatmamak icin uyumam bile.
Raki masasi nikah masası gibidir. Herkesle oturulmaz.
Vurun lan en büyük darbenizi, yaşarsak yaşatmayız.
En güzeli platonik ask. Dert tasa yok. Hediye alma derdi de yok. Mesela biraz önce ondan ayrıldım. Bundan haberi bile yok.
Kaybetmekten aşırı nefret ediyormuş sidikli. Sanki biz kaybedince çılgın partiler düzenliyoruz.